Gå til innhold
Fiskersiden

Htc hd2 eller Htc desire


Rune
 Share

Recommended Posts

HD2 er en fantastisk telefon! bra kamera, skjerm, rask osv, og slår desire til de grader! men den er stor så for en mindre dame kan den føles før stor så er en ide å dra på en butikk å kjenne på hvordan den sitter i handa. Bestilte meg HD2 i dag etter å ha blitt overrasket over hvor bra telefon det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler soleklart Android foran Windows Mobile !!! (har hatt begge)

Forøvrig så kan du/dere jo se om hun klarer seg med HTC Wildfire i stedet for HTC Desire. Har førstnevnte selv, og er veldig fornøyd.

Da ville eg heller gått for HTC Hero som du kan få for nesten samme pris, den er mange hakk bedre. Kona har den og med oppdatert OS er den fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok gått for desire pga android system, eller var jo det jeg gjorde:p

Jeg synes min Desire er KONGE.

Den kan jo alt, og så som google kommer med appinventor så kan jeg jo få mobilen min akkurat slik jeg vil ha den.

Min forje mobil var en HTC S730, og en windows mobil er rett og slett kjedelig.

Så "GO ANDROID!"

Selv hadde jeg ikke gått for en telefon med windows mobile om den så ble kastet etter meg.

Thats the SPIRIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville eg heller gått for HTC Hero som du kan få for nesten samme pris, den er mange hakk bedre. Kona har den og med oppdatert OS er den fantastisk

På hvilke områder er den mange hakk bedre ? Så vidt jeg kan skjønne er de ganske like, men Wildfire er nyere (og har bl.a bedre blåtann)

Ikke minst har Wildfire mye penere design og ikke minst så har den en del funskjoner som 25 år gamle damer vet å sette bedre pris på enn 40-50 år gamle menn og damer :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både HD2 og Nexus one "google phone" som nesten er prikklik HTC desire. Som alle allerede har nevnt er det ingen tvil at ANDROID er tingen.

Desire vil sitte bedre i kvinnehender enn det HD2 gjør og tross for avanserte muligheter er android enkel i bruk i forhold til det Win mobilen HD2 ville vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å overbevise henne om desire, men hun handlet litt for kjapt en hd2. Blir spennende å se den, så får jeg se hva jeg selv handler etterhvert. Stor sjans for at det blir en HTC iallefall. Wildfire kommer veldig dårlig ut i test på amobil, uten at jeg kan huske hvorfor akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilke områder er den mange hakk bedre ? Så vidt jeg kan skjønne er de ganske like, men Wildfire er nyere (og har bl.a bedre blåtann)

Ikke minst har Wildfire mye penere design og ikke minst så har den en del funskjoner som 25 år gamle damer vet å sette bedre pris på enn 40-50 år gamle menn og damer B)

Du kan sammeligne Wildfire med Tattoo som den er ein videreutvikling av men ikkje Hero. Hero er myyykje raskere og har ein mykje bedre skjerm. Enig i at Wildfire har et finere design men hvilke funsjoner har den som ikkje Hero har? Det er vel heller motsatt. Begge har for dårlig kamera i forhold til eindel tilsvarende mobiler på markedet noko som dessverre gjelder HTC generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjer våre HTC-telefoner også hvis du ikkje går inn i menyen og velger det bort. Det er som sagt berre å gå inn i menyen for nettilgang og velge vekk dette.

Eventuelt laste ned en widget på market som heter APNdroid som gir deg widget der du bare trykker en gang og slår av eller på 3G uten å navigere seg inn på menyer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.