Gå til innhold
Fiskersiden

jigger etter kveite


Terje338
 Share

Recommended Posts

Hei,

Var ute og fiska etter kveita på onsdag og fikk problemer med at fiskane beit istykker gummien på storm jiggane.

Ein av gongane fikk eg kveite på, kjente den igjen på rykka. hadde den på i kanskje 10sek før den reiste...

Da eg dro opp snøret var gummien bitt av rett bak kroken, og kveita hadde tydligvis ikkje vore fast i kroken.

Denne episoden var eit greit tilfelle der jiggen gjekk av under " hard" belastning, men den kvelden gjekk det med 4 gummifisker som var rett og slett bitt i stykker.

Vi fikk opp eit par hå, og lurer på om desse klarer og tak store biter av gummijiggen utan og lage store belastninger på snøret?

Har fiska kveite tidligere og aldri opplevd at gummien blir bitt istykker, men har sett at der kan vere tannmerker etter kveita om den er borti litt forsiktig.

Holder på om modifiserer litt desse stormjiggane med ein ekstra krok lengre bak.

Kan sjå om eg får lagt ut eit bilde av både denne modifikasjonen og desse misshandla gummijiggane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takker for tilbakemeldinger.

Her er bilda eg lovde tidligere:

IMG_1813.jpg

Her er 3 av dei gummijiggane som eg brukte, dei to første kan vere hå som har bitt av biter av gummien, legg merke til den første jiggen og bittet som er tatt under jiggen.

Den siste jiggen er fra det som var igjen etter at den kveita beit seg fast i jiggen og ville ikkje sleppe før jiggen var delt i 2.

Her er modifikasjonane ej har nå gjort med storm jiggane:

IMG_1815.jpg

Har laga ein med enkelkrok og ein med ein stor treblekrok.

Kroken er festet med dobbel 1.8mm flaggline og stivet opp med krympestrømpe.

tilslutt har eg støttet denne ekstra kroken med gummistrikk for og halde den på plass utan og vere til hinder for svømmebevegelsene på jigg gummien.

Det andre fine med dette er at det er enkelt og skifte gummien utan og må fjærne den ekstra kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter pigghå eller lignende av den første der - steinbiten har nusetenner og har aldri opplevet noe tilsvarende med steinbit på jigg....

De aller fleste modifiserer disse etter at man har opplevet det samme som deg. Krok langt bak er gjennomgangstonene også når vi kjører agnfisk etter kveita - har fått delt av noen agnfisker for å si det pent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg komen heim etter ein tur etter kveita.

Vi startet klokken 05 og fisket først opp nokre småsei på ein lokal grynne som vi brukte seinere til og teste ut på baithead 400gram.

Ute i havet var det heldigvis gode fiskeforhold med lite vind og bølger.

Vi var 2 stk som rigget med 400g baithead, og den andre kompisen testen litt forskjellige jig typer.

På godplassene på ca 30-35meter var svært mykje hå, og det var umulig og fiske effektivt etter noko kveite der.

0.90mm monofortom vart utslitt og måtte skiftet etter berre og få opp ein hå, dette sandpapir skinnet tar livet av monoen.

Valgte derfor og sette på 1.4mm fortom som virket godt og kunne brukast lengre utan at bruddstyrken vart for dårlig.

Vi valgte og teste ut djupere plasser i området fra 45meter og ned til 100meter der håen ikkje var og treffe.

Fikk 2 småkveiter på ca 2kg.

Dagens konklusjon med jigger var at.

ned til 40meter var det svært ugunstigt og bruke agn da dette hadde svært lokkende effekt på håen.

gummijigger med ekstra agn fikk julign av håen, min kompis øydelagte 5 gummifisker på dagens fiskeøkt.

jighead med småsei fungerte svært godt, småseien holdt seg meget godt på og skjølv om den fikk julign av håen var den så kompakt og sterk at den skjeldan måtte skiftast. tidligere erfaringer med sild som agnfisk går lett i oppløysning og ramler lett av kroken.

Om man lot jiggen ligge på botnen meir en 2-3sek var det stor kjangs for og få skater.

Så skal ein fiske kveite her i området på sommer/haust så må ein enten fiske med kun gummijigger på 25-35meter(utan agn) eller med eventuelt dybder over 45meter med agn.

Sorm jiggen er enda min favoritt som gummijigg, men baitheaden er nå vorte min favoritt når ein vil bruke agn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde dere med fisken da?

Den minste gjekk outboard og den største og mest skada fikk vere med heim.

Tenker litt på dette med krokoppsett på forskjellige jigger.

Slik eg har forstått det vil kveita ofte komme nedifrå og tak agnet oppover.

I så måte så om ein bruker jig og ein drar jiggen oppover vil det vere halen som er det nederste pungt.

Trenger ein da fleire kroker(treblekroker) på ein jig slik som giant jighead ofte er rigget?

Kroker på undersiden av jiggen har ein lei tendens til og sette seg fast i botn og krokane blir fort sløve.

Ein annen ting eg oppdaget igår når eg var ute og fisket var at når ein rigget med 2 treblekroker var det lett for at eine kroken satt i munnviken på fisken og den andre langt opp på ryggen eller i siden på fisken.

Dette merket både på den eine småkveita og fleire skater som eg fikk.

Fleire gonger var det tungt og få opp skatene da desse kom opp som eit drivanker og ikkje med hode først slik som ein enkel kroking vanligvis er.

Vurderer dermed og rigge jigheada mine med kun ein stor treblekrok langt bak, som eg stiver opp med krympestrømpe for at denne skal ligge opp på ryggen/langt bak på jiggen.

Endret av Terje338
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har opplevd det samme med kveite. Hadde på en som tok ganske brutalt, men var alt for snar i tilslaget. Jiggen hadde kraftige "sår" og hull etter fisken. Må nok modifisere jiggene mine også og lære meg å vente med tilslaget. Den kveita som skadet jiggen gikk rett på så snøret gikk ut i god fart. Trenger man å gi tilslag ved slike tilfeller? Kan det være lurt å stille ned bremsen og la de gå litt før man eventuelt strammer bremsen og gir tilslag? Den ene jeg fikk hadde tydelig bitt seg godt på før jeg fikk inn tilslaget og den satt godt. Det var umodifisert storm jigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minste gjekk outboard og den største og mest skada fikk vere med heim.

Tenker litt på dette med krokoppsett på forskjellige jigger.

Slik eg har forstått det vil kveita ofte komme nedifrå og tak agnet oppover.

I så måte så om ein bruker jig og ein drar jiggen oppover vil det vere halen som er det nederste pungt.

Trenger ein da fleire kroker(treblekroker) på ein jig slik som giant jighead ofte er rigget?

Kroker på undersiden av jiggen har ein lei tendens til og sette seg fast i botn og krokane blir fort sløve.

Ein annen ting eg oppdaget igår når eg var ute og fisket var at når ein rigget med 2 treblekroker var det lett for at eine kroken satt i munnviken på fisken og den andre langt opp på ryggen eller i siden på fisken.

Dette merket både på den eine småkveita og fleire skater som eg fikk.

Fleire gonger var det tungt og få opp skatene da desse kom opp som eit drivanker og ikkje med hode først slik som ein enkel kroking vanligvis er.

Vurderer dermed og rigge jigheada mine med kun ein stor treblekrok langt bak, som eg stiver opp med krympestrømpe for at denne skal ligge opp på ryggen/langt bak på jiggen.

Kloskater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ein da fleire kroker(treblekroker) på ein jig slik som giant jighead ofte er rigget?

Kroker på undersiden av jiggen har ein lei tendens til og sette seg fast i botn og krokane blir fort sløve.

Ein annen ting eg oppdaget igår når eg var ute og fisket var at når ein rigget med 2 treblekroker var det lett for at eine kroken satt i munnviken på fisken og den andre langt opp på ryggen eller i siden på fisken.

Dette merket både på den eine småkveita og fleire skater som eg fikk.

Fleire gonger var det tungt og få opp skatene da desse kom opp som eit drivanker og ikkje med hode først slik som ein enkel kroking vanligvis er.

Vurderer dermed og rigge jigheada mine med kun ein stor treblekrok langt bak, som eg stiver opp med krympestrømpe for at denne skal ligge opp på ryggen/langt bak på jiggen.

Ta en titt på denne tråden. Flere og flere bruker konseptet og er så hyggelige at de takke for tipset !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har følgt med den tråden din Explorer og synest den har inneholgt mange fine ideer, det skal du ha.

Er det den med småseien du tenkte mest på?

Den småseien med den dobbelkroken for og feste den sirkelkroken såg grei ut, men er ikkje den sirkelkroken litt liten? liker at ein krok er størret en agnet.

Har liten erfaring med dette, kun eit synspungt.

På mine kveiteplasser er det ofte ruskete botn, og dermed har eg ein oppfatning at ein ikkje bør ha nokon krok som henger nedover og blir fast i botn, og dermed liker eg kroken oppover.

Har den siste tiden fått ein del skater på jigger med treblekrok der skaten legger seg opp på jiggen og ofte blir krøkt i nasen.

Dette problemet kan ein sikkert redusere om ein bruker sirkelkrok.

Har rigga opp ein jigg (baithead) med owner offshore 11/0 krok, og har god trua på den løsninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har følgt med den tråden din Explorer og synest den har inneholgt mange fine ideer, det skal du ha.

Er det den med småseien du tenkte mest på?

Den småseien med den dobbelkroken for og feste den sirkelkroken såg grei ut, men er ikkje den sirkelkroken litt liten? liker at ein krok er størret en agnet.

Har liten erfaring med dette, kun eit synspungt.

På mine kveiteplasser er det ofte ruskete botn, og dermed har eg ein oppfatning at ein ikkje bør ha nokon krok som henger nedover og blir fast i botn, og dermed liker eg kroken oppover.

Har den siste tiden fått ein del skater på jigger med treblekrok der skaten legger seg opp på jiggen og ofte blir krøkt i nasen.

Dette problemet kan ein sikkert redusere om ein bruker sirkelkrok.

Har rigga opp ein jigg (baithead) med owner offshore 11/0 krok, og har god trua på den løsninga.

Seien er faktisk ganske liten og det er en semisirkel jeg brukte i det bilde du nevner. Slik jeg fisker og når jeg fisker aktivt , er det sjeldent jeg bruker sirkel ( om ikke aldri) semisirkel derimot passer meg ypperlig og typen jeg bruker finnes det desverre ikke større. De gjør jobben allikevel ( det er plassert 1 stk. på hver side av seien) Ellers bruker jeg mest kroker av oktopus type slik det er montert på den ene takkelet.

Det er plasseringen på sidene jeg siktet mest på og som tips. Min erfaring er at slik plassering opptimaliserer kroking og minimerer ulemper slik som bunnfeste eller fisk som ikke blir kroket fordi krokene er på ryggen til agnet.

Ta også en titt på konseptet jeg bruker på shads i samme tråden.

Så å si de fleste rovfisk tar underfra eller fra sidene og mot hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.