Gå til innhold
Fiskersiden

Flytedress


Mr Tucker
 Share

Recommended Posts

Kjøpte meg en midlertidig dress fra Mullion (aquafloat, eldre modell) til 450,- Den har kostet ca 2000,- så det var en grei deal synes jeg. Dressen har fungert veldig bra. Den er meget varm og høvelig vanntett. I mye regn over lengre tid tror jeg nok vannet vil sige igjennom til syvende og sist. Halsen er litt stiv og med hetta snørt over hodet har man litt begrenset bevegelighet. Det er grei vekt på dressen og det følger med varselfløyte i en lomme. Den kan man spille litt på om fisket er tregt. Min dress er i XL og den er litt stor for meg (188 høy, slank og fin). Ellers tror jeg Mullion lager gode dresser. De har mange modeller som jeg tror kan være verdt å ta en titt på.

Hvor kjøpte du denne dressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd Imax dressen nå på noen få turer og er fornøyd, føles trygg og er varm, men et par minus med denne er at den er ganske turng og den er kort over ryggen når man sitter. Var heldig, fikk den for 800 siden jeg bestilte kinetic dressen, men så var det feil på dressen så jeg fikk Imax'en i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sitter her med influensa og klør i fingrene etter å kjøpe noe. Og flytedress har jeg jo ikke!

DAM Hydroguard ser veldig interessant ut. Noen som vet hvilken størrelse jeg trenger? Er 1.92 høy og veier 93 kilo.

Hva pleier dere å ha på dere under flytedressen? (Hørtes litt kinky ut..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Hei,

Etter nokre år med Kinetic x8 flytedress kjøpte eg meg ein fladen 2 delt maximus i sommer.

Kinetic dressen er godt slitt men eg liker denne meget godt, men denne blir no brukt som "ruskedress"

Det er hovudsaklig mansjettene som er slitt, og noko av refleks bitene har ramla av.

Om ein samanligner denne med ein termodress er denne dressen mykje meir slitesterk.

Fladen dressen er grei og bruke til tider der ein har muligheten med og tak av og på den eine delen, men har funne ut at eg liker best heil dress.

Eg er derfor på jakt etter ein ny heildress, og stiller store krav til dressen.

Ser no at Skitt fiske selger Kinetic Godspeed flytedress til knappe 1600kr og vurderer og prøve denne.

Er det nokon som kan fortelle meg korleis den godspeedèn er i forhold til den X8 dressen? er det så godt som samme dressen i litt andre farger?

Så godt som einaste svakhet eg har funne på den Kinetic X8 dressen er snarslitne mansjetter, korleis er mansjettane på Godspeed utgava?

Endret av Terje338
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.