Gå til innhold
Fiskersiden

Isfiske


Sigve A
 Share

Recommended Posts

kamik skoa er fine bruker kunn ulsokker på beina og ikke for trange sko så står du greit i 30- ingen problem B) hel havfiske dress er og anbefale i kulde over 15- og ikke de 2 delte det kan bli kaldt . klær er alfa omega for en hygerlig isfiske tur. Tom ole (av kroken) har 3 isfiske stenger lawson til rundt 360 spenn holder til gjedde lake osv men litt stive til abbor og andre mindre arter men han har masse greie muligheter der.Bla skogseid stikka nydlig stikke til abbor røye osv . Borr kjøp ur borr eller kjøp mora om du tar det som en trening :) uansett om du fisker mye på isen ender du nok opp med ur tenker jeg etterhvert :lol:

har vurdert å kjøpe meg en skogseidstikke. men er den fin til fisk fra 100 gram og oppover også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker henda som isøse i -10. og fryser ikke :) har kun selbuvotta hvis det blir litt kjøligere da :)

å den er fin og følsom til småfisk også?

spørs vell hva du mener med små fisk . du får jo isfiske stikker til 20 kroner som holder til steinsmett og mindre arter he he du må nok kjøpe fler stenger /stikker en alround stikke tror jeg neppe du finner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.