Gå til innhold
Fiskersiden

Oppgraderinger av forum 05.10.2010


Remy
 Share

Recommended Posts

*Vi har oppdatert forumet til siste versjon

*Språkfilene er nå komplette, men si i fra om dere kommer over noe som fortsatt er på engelsk

*Nye sikkerthets filer er innstalert. Dette skal forbedre sikkerheten på forumet og være enda strenger mot spammere

*Nå kan man logge inn med Facebook profilen sin. Dette er aktivert ila kort tid.

*Forbrukerforumet går ut av dato. Vi har innstalert nytt rubrikk annonse system. Vennligst brukt dette heretter. Ingen nye poster vil bli å finne i forbrukerforumet.

*Man kan nå bruke facebookprofilen sin når man registrerer seg som ny bruker. Andre kan merge sin facebook profil hvis de går på min profil -> Redigere min profil -> Administrer Facebook Connect (01:24)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Vi har oppdatert forumet til siste versjon

*Språkfilene er nå komplette, men si i fra om dere kommer over noe som fortsatt er på engelsk

*Nye sikkerthets filer er innstalert. Dette skal forbedre sikkerheten på forumet og være enda strenger mot spammere

*Nå kan man logge inn med Facebook profilen sin. Dette er aktivert ila kort tid.

Nice, bra jobba :P

Når man logger inn emd facebook-profilen- hvordan kobler dette til brukernavn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Forbrukerforumet går ut av dato. Vi har innstalert nytt rubrikk annonse system. Vennligst brukt dette heretter. Ingen nye poster vil bli å finne i forbrukerforumet.

*teste*

Enkelt og greit! Fikk en feilmelding når jeg forsøkte å redigere en annonse, men det er vel sikkert bare noe settings ett eller annet sted :P

(prisen vises i dollar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et par (nokså ubetydelige) småfeil... https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?app=classifieds&module=core&do=view_item&item_id=1 3000 dollar er jo i overkant :P . Og der det står tid igjen, 29 days...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dollar er borte, men days har jeg ikke funnet ut av. som skrevet over "forumet" er oversatt. Ikke blog, portal, chat, shoutbox, rubrikk annonser osv

*teste*

Enkelt og greit! Fikk en feilmelding når jeg forsøkte å redigere en annonse, men det er vel sikkert bare noe settings ett eller annet sted :P

(prisen vises i dollar)

feilmelding? Kan du fortelle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dollar er borte, men days har jeg ikke funnet ut av. som skrevet over "forumet" er oversatt. Ikke blog, portal, chat, shoutbox, rubrikk annonser osv

feilmelding? Kan du fortelle+

Jepp! Forsøkte å trykke på "endre annonse" (for å redigere litt på en gammel pris), da får jeg opp en rød rubrikk med følgende tekst:

"[#10911] Tiden er ute for å gjøre endringer til annonsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Forsøkte å trykke på "endre annonse" (for å redigere litt på en gammel pris), da får jeg opp en rød rubrikk med følgende tekst:

"[#10911] Tiden er ute for å gjøre endringer til annonsen"

Jepp, det skal gjøres om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to sef:

Feilmelding ved forsøk på å rapportere en annonse....

Kjøreregler for Rubrikkannonsene... Oppdatere forumregler med dette samt link til regler. (Dette skal altså også være for privatmarked å regne og ikke for kommersielle interesser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, proff og ryddig ! Dere er flinke.

Har ett lite spørsmål - forslag som kan hende flere av forumbrukere kan bennyte seg av også og det gjelder annonsering av egentilvirkede varer som ønskes å deles med andre. Det finnes mange dyktige "gjør det selv fiskere" som laget selv eget , som funker og som flere fiskere kunne har hatt godt av å kjøpe, samt at de " ikke driver bedrift - firma " eller er en butikk som formidler varer som ren butikk. Kan hende at det finnes mange små leverandører som kunne tenke seg å annonsere sine varer i eget " Privat annonsør forum" eller " Håndverks hjørne "?

Kan hende noen som er flinke til å lage wobler , jerk, fluer pilker eller stenger ønsker å formidle slik redskap til flere fiskere, men som små private aktører med slik "hobby på side" ikke kan forsvare annonsering på lik linje som bedrifter.

Det blir for kostbart for den enkelte "gjør det selv" fiskeren å annonsere på lik linje som oss som driver bedrift relatert til fiskeredskap og lever ( prøver ihvertfall) av det. Om man åpner for " Privat annonsør forum" priset deretter ( opp til dere) kan hende at slik er med på å beryke helheten, samt at det kan komme litt ekstra penge i kassa for å fortsatt styrke Fiskersiden. I dag ser man en god del sniksalg - markedsføring av private - ikke annonsører ( til og med fra naboland) og slik skaper også ekstra jobb for dere som administrerer.

Det er bare ett forslag fra min side.. men hva med å kunne tilby den enkelte å betale per produkt annonsering uten mulighet til å redigere etter editering ? på lik linje som finn.no eller tradisjonell avis annonse ?

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det nå med auksjoner av eks wobblere? Blir kansje vanskelig i rubrikannonser? Kansje vi får dispans til og bruke wobbler tråden??

Vet ikke, har ikke tenkt på det. men bud kunne jo gått via spørsmål og svar feltet under annonsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.