Gå til innhold
Fiskersiden

Ny jig 2011


Nikolassisen
 Share

Recommended Posts

Gutta fra Fairpoint hadde denne jigen med seg til Ringvassøy i vår og jeg må si at dette ser svært lovende ut. Uer og lusuer er sukkertøy for kveita og denne jigen er noe av det mest naturtro jeg har sett. Kan nesten ikke vente med å teste denne :wacko:

Forventer at VaabenAndresen tar inn denne så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det hagler inn med rapporter om at folk mister drømmefisken grunnet knekte kroker kommer produktet til å bli skydd som pesten. Vet at Kinetic ofte tar endel snarveier når det gjelder kvaliteten for å gjøre produktet billigst mulig, men i denne sammenhengen regner jeg med at de skjønner at det er ris på egen bak. For noen år tilbake var det vel en fluekrok (salmon) som stadig brakk. Etter det har vel folk skydd den som pesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo eventuelt rigge om med trebler, noe jeg trur jeg kommer til og gjøre rimelig kjapt.

Forstår det sånn at det er Magic Minnow som produserer jigene, jeg kommer også uansett til å modde jigen med eget krok oppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo eventuelt rigge om med trebler, noe jeg trur jeg kommer til og gjøre rimelig kjapt.

Skjønner ikke at slik ikke blir gjort allerede med nye modeller tiltenkt Norge. Sansynligvis har det med pris å gjøre eller i beste fall forglemmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hagler inn med rapporter om at folk mister drømmefisken grunnet knekte kroker kommer produktet til å bli skydd som pesten. Vet at Kinetic ofte tar endel snarveier når det gjelder kvaliteten

Kinetic tar bare snarveier. De har vel ikke utviklet noe selv heller. Kun kopi med en usedvanlig dårlig kvalitet.

Nei takk. Ser fjongt ut men er det kinetic? nei takk, det er bare drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinetic tar bare snarveier. De har vel ikke utviklet noe selv heller. Kun kopi med en usedvanlig dårlig kvalitet.

Nei takk. Ser fjongt ut men er det kinetic? nei takk, det er bare drit.

Nå syns jeg at litt respekt bør også være på plass vel, ?? især om folk som uttaler seg har tett kontakt med andre som er inolvert i bransjen Hvordan kan du og så bastant si at denne produkt "bare er dritt " og uten å ha prøvd det ?

Vet at Kinetic har fått en vis "rykte " men ber pent , og selv om jeg også driver i samme bransje, om å gi den en sjanse. Forresten så finnes det noe som er verre en kopier med usevannlig dårlig kvalitet, og det er originaler med usedvannlig dårlig kvalitet som det også finnes nok av på markedet .......

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fikk lyst til å prøve denne. Men det jeg bet meg merke i var påstanden om at om lag 75% av kveitas føde var rødfisk. Betyr dette at lusuer/små uer er bra agn? Eller lukter det for lite? Har noen forsøkt lusuer/små uer på en giant baithead? Eller er det sei som gjelder? Så at den kom i farger som kan minne om sei også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.