Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreff 2011 - Østlandet/Østfold


Remy
 Share

Er du med på landstreff 2011?  

110 stemmer

  1. 1. Er du med?



Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med ett alternativ for kanskje - for de som ønsker å være med, men ikke kan si noe sikkert pr.nå

Vel, dette er nesten et år frem i tid. Så det burde være potensielt gjennomførbart for de fleste å arrangere barnefri, fri fra jobb og avklaring med kona før den tid. Om det plutselig dukker opp noe den tid det blir, aner man vel ikke nå heller. Vi vil ha ja nei for å få frem mest mulig nøyaktig antall, fremfor kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst, men er veldig avhengig av nøyaktig dato.

Begynnelsen av juni er en ganske travel periode for oss lærere, men er ikke langt unna sommerferie heller.

Er det salt- eller ferskvann som ligger i tankene deres, kjenner at jeg har fått temmelig nok av Dyno for eksempel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stem i meningsmålingen, er du med? Vi kommer til å sette fokus på det sosiale, med fisking i annen rekke, men det kommer nok foredrag osv! Mulighetene for å fiske blir mange. Satser på tidlig Juni og satser på ett sted med muligheter for det meste!

OBS! Meningsmålingen er lagt OFFENTLIG!

tidelig juni hmmm hva skal jeg da ....Jo da er det Lakse fiske da

ellers så kunne det vært kult og vært med her

Endret av mao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre andre planer i begynnelsen av juni neste år men håper det blir bra oppmøte og at dere får en minnerik kveld hvor nye kontakter knyttes.

Det ene treffet jeg har vært med på var en suksess. Det var i Oslo og det var masse forskjellig fisking som ble utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra om det blir et landstreff, og jeg skal prioritere veldig høyt å få blitt med.

Men det er en skummel tid, har fått mange bra planer ødelagt i juni på grunn av venner som finner på å gifte seg akkurat da :(

Shit!! Så først nå at det sto at det skulle være i Østfold.

Da spørs det, he he

Er det bestemt at det skal være der ?

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre andre planer i begynnelsen av juni neste år men håper det blir bra oppmøte og at dere får en minnerik kveld hvor nye kontakter knyttes.

Det ene treffet jeg har vært med på var en suksess. Det var i Oslo og det var masse forskjellig fisking som ble utført.

hele første halvdelen av juni? Ser for meg 2 helga i juni tor - søn. Muligens onsdag kan være ett valg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen som helst mulighet til å si hverken ja eller nei. Er enda lenge til eg vet når kjerringa har ferie, og de er mye som skal koordineres mtp. unger å sånt. Det er fordelen med å ha en samboer som jobber i helsevesenet :(

Edit: Det vil jo i praksis si att eg sier nei nå, men med ett håp om å endre til ja. Eller med andre ord en soleklar kanskje..

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen som helst mulighet til å si hverken ja eller nei. Er enda lenge til eg vet når kjerringa har ferie, og de er mye som skal koordineres mtp. unger å sånt. Det er fordelen med å ha en samboer som jobber i helsevesenet :(

Edit: Det vil jo i praksis si att eg sier nei nå, men med ett håp om å endre til ja. Eller med andre ord en soleklar kanskje..

Synes Remy burde tenkt på dette problemet og lagt arrangementet til Hå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.