Gå til innhold
Fiskersiden

film i kveld


Rune
 Share

Recommended Posts

Så Trolljegeren i går og kommer ikke til å slutte å dra på harveturer ev den grunn. Men filmen var grei nok den - bare ikke ha for høye forventninger. Bedre enn Blair witch projekt om jeg skal sammenligne. Mye fin natur trekker opp, og skogen om natta er jo alltid fsacinerende - troll eller ikke.

Og ser du nevner Valhalla Rising. Selv om det er en stund siden jeg så den nå driver jeg fortsatt og tenker på /irriterer meg over at det går an å kaste bort en slik filmmmulightet slik. Regissøren burde vært puttet i fengsel etter å ha lagd en så dårlig film når han jobbet med slikt spennende materiale! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Expendables er en typisk 80-90 talls hjernedød action film. Jeg liker forøvrig den slags en gang i blant, så synes filmen var grei. Hvis du liker de gode gamle filmene med Stallone (Rambo-style), Arnold, Van Damme, Seagal så kommer du nok til å like Expendables.

De siste Batman filmene er jo god action og de har en fantastisk filmmusikk (noe jeg verdsetter veldig høyt i en film)

Ellers kommer jeg ikke på noen actionfilmer av nyere dato jeg kan anbefale.

Edit: Jeg likte forresten Robin Hood veldig godt.

Endret av AreBare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den syntes jeg også var god underholdning. Samme med "The Road", men den er ikke akkurat noen actionfilm.

Ja, det er jo faktisk en viss likhet mellom de to filmene. "The Road" var bra den også, men jeg tror det er en film som er veldig individuelt om man liker, jeg så den sammen med 5 andre som ikke likte den. Så jeg er enig med deg, men ikke en film jeg anbefaler til noen jeg ikke vet hva liker :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis su ICKE må se action, er faktisk Scott Pilgrim vs the world en helt fantastisk film! Og hvis du ser reviews på imdb http://www.imdb.com/title/tt0446029/ så er ikke det gale! Ellers om du er litt oppi åra er du sikkert predator fan, da kan jo predators være tingen. Red er bra som Vilhelm foreslår. Resident evil afterlife OM du har 3d, uten er filmen litt tam. Den er laget for å bli sett i 3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resident evil afterlife OM du har 3d, uten er filmen litt tam. Den er laget for å bli sett i 3d

Er den på blu-ray ennå? Finner den ingen plass. Har hatt 3D-TV i snart et halvt år uten at det har kommet noen fristende titler ennå. Begrenset hvor lenge "Det regner kjøttboller" er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.