Gå til innhold
Fiskersiden

Billigste scotty 1116..


jegern84
 Share

Recommended Posts

Noen som har tips angående hvor man finner scotty 1116 billigst i inn og utland også pent brukt.

Har sjekket www.wmjmarine.com og de skulle ha $539 pluss frakt FISH307 skulle ha £519,99 + 125 i frakt Ebay rundt 500 + ca 100 i frakt.

Det jeg har sett i norge har vært langt over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen som har tips angående hvor man finner scotty 1116 billigst i inn og utland også pent brukt.

Har sjekket www.wmjmarine.com og de skulle ha $539 pluss frakt FISH307 skulle ha £519,99 + 125 i frakt Ebay rundt 500 + ca 100 i frakt.

Det jeg har sett i norge har vært langt over dette.

Kjøp norskt

worl wide warranty...er ikke som før

burde finne de til rundt 6-7 lapper i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt i USA (fishusa.com) ingen problemer. Aberet er at en må sende tilbake delene om det er noe som er defekt, ellers er scotty propack 1116 nesten skuddsikker, og reservedelene ikke veldig dyre.

Kjøp norsk om du vil betale for en enda tregere service.

Har boikottet norske superpriser, men det er noen som feks fullpott som har solgt de til noenlunde rimelige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er en Scotty 1116 en av de tingene det er minst sannsynlig at det trengs garantireperasjon av, den er rock soilid.

Vet at mange i trollingmiljøet handler hos fish307.com.

Det har nå kommet en ny utgave av riggen som heter 2116.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fish307 er nok de sikreste. Har et par av disse og det eneste som kan "ryke" er reima, men det fikser du enkelt, du kjøper bare med en 3-4 pakker. Koster ikke all verden heller, se her.

Ellers sier jeg meg enig med abbor, de er rocksolid, mine er snart 10 år og det eneste jeg har skiftet er wiren. Der ligger nok scotty bak f.eks cannon i kvalitet. Når jeg skal skifte rigger blir det Scotty på ny

Endret av Lord Flashheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.