Gå til innhold
Fiskersiden

Chat problemerf


ahamm
 Share

Recommended Posts

Det har vært mye tull med chatten i det siste. Blir kastet ut hele tiden, og har til tider store problemer med å komme inn igjen. Blandt annet nå. Tror det er flere som opplever det samme. Har testet google chrome, firefox og IE. Samme feilmelding på alle.

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har vært mye tull med chatten i det siste. Blir kastet ut hele tiden, og har til tider store problemer med å komme inn igjen. Blandt annet nå. Tror det er flere som opplever det samme. Har testet google chrome, firefox og IE. Samme feilmelding på alle.

Ditto

Har forsøkt både Chrome og IE

Problemene startet i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

det sto det hos meg også. Bruker chrome. Men når jeg logger meg av fs på alle pc'r kan jeg logge meg inn med en annen og chatten fungerer. Er jeg derimot pålogget fs med pc1 funker ikke chat med pc2. Forumet derimot fungerer derimot finfint med pc2 også om jeg er pålogget med pc1

Endret av Lord Flashheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Skulle stikke innom chaten her og da kommer denne [#CSTART-6] The IP.Chat room limit has been reached. You will not be able to join the chat room until some users first leave.

Det står at det ikke er noen i ''rommet'' ved chaten, men allikevel kommer jeg ikke inn.

Er det samme problem over hele fjøla eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Skulle stikke innom chaten her og da kommer denne [#CSTART-6] The IP.Chat room limit has been reached. You will not be able to join the chat room until some users first leave.

Det står at det ikke er noen i ''rommet'' ved chaten, men allikevel kommer jeg ikke inn.

Er det samme problem over hele fjøla eller er det bare meg?

har opplevd det samma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.