Gå til innhold
Fiskersiden

FLOA i Fredrikstad


EKA
 Share

Recommended Posts

Jeg så at det var borra tre hull der i går ettermiddag helt inne i sivkanten ved roklubben, men det var ingen utpå. Er nok flere som prøver seg der i dag.

Redigert: Da har jeg vært nede med øksa og sjekket isen. Var minimum 10 cm tykk helt ut til flytebryggene på Gressvik-siden.Også ute over strømmen. Utenfor den ytterste flytebrygga var det 7 cm og noe mørere is. Det var borret mange hull utenfor roklubben, men ikkeno fisk eller blod på isen. Bare snusklyser.

Endret av slabbedasken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Eg var ein tur med båten søndag. Gikk heilt opp til brua utan problem. Ein stykk isfiskar observert rett utanfor klubbhuset der elvestraumen ikkje får tak. Sterk tru og lett fot er definitivt ein fordel om du tek i veg i morgon.

Fangsten vart eit lass med småabbor og ein mort. Eit løftenapp og ei stor gjedde vart observert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det hvertfall bra is på Floa. Var en tur utpå der for to dager siden og det var boret hull helt ute i strømmen. Regner med at det har vært folk der i dag. Vet ikke når siken begynner å kvikne til der jeg. Ellers er det vel stort sett bare småabbor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.