Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreff 2011


Remy
 Share

Recommended Posts

I forbindelsen med planlegningen av landstreffet er jeg nødt til å henvede meg ut til dere kjære brukere. Landstreffet vil bli 9 - 12 juni 2011. Stedet for arrangementet blir Utne Info kommer om noen strakser.

Vi trenger guider, folk med lokalkjennskap til vann i området som kunne å tenke seg å ta med noen på tur. Feks vister, skinner, åkerselva, glomma

Vi trenger ev utstyrs pushere for å arrangere demoer (ta kontakt med meg omgående om det er en butikk som vil bistå)

Vi trenger noen få frivillge som kan bistå, hjelpe til også dømme noen konkurranser

Vi trenger å vite hvem som stiller med båt

Gi godt av dere nå, så skal jeg jobbe med å prøve å få inn noe helt spesielt også.

På melding av treffet vil skje innen kort tid etter at nyåret er åpnet for oss. Bindende betaling og påmelding. Vinduet vil bli kort så man får bestemme seg raskt når den tid kommer. Tror dette blir the epic fish party på lenge. Husk, vi setter det sosialie i hovedsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er relevant for det du spør om, men jeg har jo allerede meldt meg frivillig til å handle inn mat (har tolket dette som at det er til felles måltider)

I følge det vi pratet om den gangen var det snakk om å kjøre til Sverige. Jeg setter pris på mom noen blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utne camping ligger like ved gamle E6 midt mellom Solli og Særp.

Aktuelle utflukter:

- Stam i Ågårdselva eller Glomma

- Abbor i Visterflo, Vestvannet, Mingevannet

- Gjedde i de samme

- Gjørs i Visterflo, Skinnerflo, Vestvannet, Mingevannet, Isesjø

- Sørv i Skinnerflo, Visterflo

- Vederbuk i Glomma

- Suter i Flesjø

- Vannsjø?

Usikker på om helga er ledig men kan sansynligvis stille på en eller flere av de jeg foreslår. Har båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utne camping ligger like ved gamle E6 midt mellom Solli og Særp.

Aktuelle utflukter:

- Stam i Ågårdselva eller Glomma

- Abbor i Visterflo, Vestvannet, Mingevannet

- Gjedde i de samme

- Gjørs i Visterflo, Skinnerflo, Vestvannet, Mingevannet, Isesjø

- Sørv i Skinnerflo, Visterflo

- Vederbuk i Glomma

- Suter i Flesjø

- Vannsjø?

Usikker på om helga er ledig men kan sansynligvis stille på en eller flere av de jeg foreslår. Har båt.

laks i halden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å være med på treffet! Men kan godt være med å fiske og kanskje noe sosialt, med mindre det krasjer med terminlista for andre ting, men det vet man jo ikke. Det er vel meitefiske som er mest aktuelt for min del. Er det kjøpekåte folk som kommer, burde dere kanskje kontakte M&M som er en lokal leverandør som har litt av det meste. Fantastisk service er i hvertfall min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg stiller nok ikke på dette treffet, men dersom noen vil låne en båt som står på båthenger så må de gjerne gjøre det. Motoren min ønsker jeg IKKE å låne bort, men det er vel noen som har en motor. Motorstørrelse som passer er i størrelsen 3-20 hk med kort stamme. Årer låner jeg selvfølgelig bort med båten. Båten er passe lurvete, har 2 fastmonterte stangholdere og er forholdsvis godt innfiska. :) Det er bare å gi en tilbakemelding om dette skulle være interresant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller nok ikke på dette treffet, men dersom noen vil låne en båt som står på båthenger så må de gjerne gjøre det. Motoren min ønsker jeg IKKE å låne bort, men det er vel noen som har en motor. Motorstørrelse som passer er i størrelsen 3-20 hk med kort stamme. Årer låner jeg selvfølgelig bort med båten. Båten er passe lurvete, har 2 fastmonterte stangholdere og er forholdsvis godt innfiska. :) Det er bare å gi en tilbakemelding om dette skulle være interresant.

Espen liker dette

Plassen er i hvertfall midt i smørøyet :) Kan hende jeg kan bidra i form av å ta med et par stk på stam- eller suterfiske i "Waltonland", men litt for tidlig å si mtp datoer foreløpig.

Espen liker dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Gnir meg i hendene nu.

Klaffer det med meg så dukker jeg vel opp med trollingbåten min

Gjørsetrolling i Visterflo

Er bonkefisk der og

:-)

Jeg melder meg frivillig som personlig ølåpner og regner med at det garanterer plass i båten.

Med deg som skipper kommer de store gjørsene til å nærmest hoppe opp i båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.