Gå til innhold
Fiskersiden

Balansepilk


Rune A
 Share

Recommended Posts

Er mye ute å pilker med en kompis som har en utrolig bra balansepilk,har mange selv,men ikke denne.....Er mest sannsynlig en rappala 5 eller 7 cm... Den er perlemorshvit med et lysegrønt felt på hodet...den lyser også i mørket.... finner ingen butikk som har denne fargekoden. Hjelp meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du når han anskaffet seg den? Mulig den fargekoden er gått ut av produksjon!

mvh rune

Får ikke håpe det... den fisker utrolig bra.

Ligner veldig på denne, men den var lysegrønn i front,og den lyste i mørket etter vi lyste på den med lykta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan nok variere litt vedr. felt størrelsen. Denne er fra glow serien som er selvlysende. Denne fargen heter GL.

jigging_rap_gl.png

Sjekk linken for se de andre i serien:http://www.rapala.co...es/jigging_rap/

Selges bl.a. her:http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=51119

Endret av svenna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan nok variere litt vedr. felt størrelsen. Denne er fra glow serien som er selvlysende. Sjekk linken for se de andre i serien.

Jepp... så det, den grønne "skyggen foran på hodet har nok gått ut, men skal prøve denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye ute å pilker med en kompis som har en utrolig bra balansepilk,har mange selv,men ikke denne.....Er mest sannsynlig en rappala 5 eller 7 cm... Den er perlemorshvit med et lysegrønt felt på hodet...den lyser også i mørket.... finner ingen butikk som har denne fargekoden. Hjelp meg!!

Jeg veit den er utrolig bra den der. Godt det bare finnes en stk i skrinet mitt. Jaja Skal vi feske til helga da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit den er utrolig bra den der. Godt det bare finnes en stk i skrinet mitt. Jaja Skal vi feske til helga da

Blir fesking ja...

Godt å se at det ikke kun er jeg som er sær nok til å etterlyse utgåtte Rapala-balanser. :)

Rart de tar bort noe som funker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder balanse tror jeg hovedsaken er hvordan fiskeren behandler den. Jeg er ikke i tvil om at noen farger er bedre enn andre, men fiskeren er viktigst!

Personlig får jeg aldri fisk på balansepilk, men jeg ser at de som kan kunsten drar opp i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder balanse tror jeg hovedsaken er hvordan fiskeren behandler den. Jeg er ikke i tvil om at noen farger er bedre enn andre, men fiskeren er viktigst!

Personlig får jeg aldri fisk på balansepilk, men jeg ser at de som kan kunsten drar opp i bøtter og spann.

Det går an å prøve ut litt nye teknikker og plukke opp litt tips fra de som drar opp i bøtter og spann, så kanskje du, ja til og med DU, får fisk på balanse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har aldri brukt balansepilk noe serlig.

Noen som kan forklare kort hvordan man fisker mest effektivt med det? Eller har en link som viser.

Jeg skrev et bidrag til FS-julekalenderen om det, uten at mine ord skal sees på som en lov. Det er kun de erfaringer jeg har så langt; andre har sikkert sine meninger og tanker om det fisket. Uansett så er det ikke så kompliserte saker, akkurat.

Du finner det her: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=56434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.