Gå til innhold
Fiskersiden

Dam Hydroguard flytejakker og flytebukser kan kjøpes separert


www.fisketid.no
 Share

Recommended Posts

Hei og godt nyttår. Vi har nå etter mange henvendelser på E-post valgt og splitte Dam Hydroguard flytedressettene slik at våre kunder selv kan velge den flytejakken og flytebuksen som måtte passe best. Se og les mer her http://www.fisketid.no/advanced_search_result.php?keywords=hydro&x=0&y=0

mvh fisketid.no :)

Endret av www.fisketid.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn generelt, hvordan er disse i størrelsene? Jeg er ikke den høyeste med mine 169.5cm, men jeg har dog en livvidde og vekt som fordrer en større drakt enn hva høyden ville tilsi (110kg). Er det noe håp for oss?

Bukse str. Large og jakke str. X-Large burde være midt i blinken! Jakka har en romslig passform i XL uten å være så lang i armene (nummeret under er betydelig mindre).

Buksa er romslig i begge str, og large burde passe best lengdemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktig å informere om at det her dreier seg om den gamle utgaven av Hydroguard-dressen dersom bildene er identisk med produktet.

Dressen har kommet i en ny og forbedret utgave og er nå i identisk utførelse som toppmodellen til IMAX. Nå er det bare fargeforskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktig å informere om at det her dreier seg om den gamle utgaven av Hydroguard-dressen dersom bildene er identisk med produktet.

Dressen har kommet i en ny og forbedret utgave og er nå i identisk utførelse som toppmodellen til IMAX. Nå er det bare fargeforskjeller.

:) Er du sikker? For meg ser det ut som premium dressen!?

http://www.seeberg.no/index.php/produkter?page=shop.product_details&flypage=tpflypage.tpl&product_id=2320&category_id=668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sikker på at Hydroguard-dressen har kommet i ny utgave som er helt lik originalen fra IMAX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei vurderer å bestille meg en hydroguard dress, men så var det dette med str da, er 170 cm og ser i testen som cato b hadde av

den at large var mer en lang nok i beina å han var 184cm . Så lurer på om jeg skal ha medium eller large, noen som er likke

lang som meg og har denne dressen som kan komme med et råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryggeste her er å rette spørsmålet til butikken og gå etter deres råd - Hvis jakka/buksa da er for kort/lang så burde de være behjelpelig både med å bytte til rett størrelse og kanskje dekke deler av dine fraktkostnader.

Ikke riv av merkelapper og behandle all emballasje pent i tilfelle du må returnere varen.

Prøv plaggene på med typisk underbekledning.

Mener at du kanskje kan klare deg med Small hvis du er noenlunde "normal" i kroppsformen ellers. Medium vil uansett ikke være for stor så kanskje safest å gå for den.

Jeg er 180 og slank. Kom over en grisebillig dress i Small som jeg prøvde bare for morro skyld. Buksa viste seg å være både lang nok og romslig. Skulle gjerne hatt 2 cm til på armlengden på jakka ellers var den helt knall.... Kjøpte den uansett jeg.....

Endret av Lystfisker´n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert helt rett i Mr.Tucker. Og er vanlig praksis i de fleste angrerett/bytte-saker

Det jeg her skisserer er ikke vanlig retur av produktet og pengene tilbake, ei heller et vanlig bytte. men et bytte hvor betingelser er forhåndsavtalt med selger.

Det burde jeg ha presisert.

Endret av Lystfisker´n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.