Gå til innhold
Fiskersiden

Brukt Simrad CA42 Plotter/Radar/Lodd


Gotland
 Share

Recommended Posts

Jeg vurderer og bytte ut mitt kombi instrument Simrad CA42 som består av 10,5 skjerm med plotter C-map Nt+ med kart fra Kristiansund-Sandnessjøen. D-GPS antenne. 36nm lukket radarantenne (ny antennekabel i 2010), Ekkolod (meget bra) svinger ingår ei. Nmea kabler for oppkobling mot PC for lagring av bunndata. Har også instruktionsbok.

Hadde tenkt meg 13000;- for allt sammen og jeg splitter ikke denne pakken. Mulighet for kvittering med mva. men da kommer det i tillegg.

OBS!OBS! Enheten er først tillgenglig i april måned 2011.

Hvis du er intressert så ta kontakt på 90097236 fvk75@yahoo.no eller PM

Kan reserveres mot 10% depositum (returneres kun hvis det skulle oppstå noe feil på enheten før overtakelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer og bytte ut mitt kombi instrument Simrad CA42 som består av 10,5 skjerm med plotter C-map Nt+ med kart fra Kristiansund-Sandnessjøen. D-GPS antenne. 36nm lukket radarantenne (ny antennekabel i 2010), Ekkolod (meget bra) svinger ingår ei. Nmea kabler for oppkobling mot PC for lagring av bunndata. Har også instruktionsbok.

Hadde tenkt meg 13000;- for allt sammen og jeg splitter ikke denne pakken. Mulighet for kvittering med mva. men da kommer det i tillegg.

OBS!OBS! Enheten er først tillgenglig i april måned 2011.

Hvis du er intressert så ta kontakt på 90097236 fvk75@yahoo.no eller PM

Kan reserveres mot 10% depositum (returneres kun hvis det skulle oppstå noe feil på enheten før overtakelse).

Alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du timetall på radaren?

Finnes d nåen teller i selve enheten ?

Ellers så har jeg ikke peiling den satt i ein fritidsbåt frem till jeg køpte den i 2008 så da var den vel ikke brukt noe mange tima men jeg har jo klart brukt den ein del. Jeg kører jo ein plass mellom 1500-2000 motortimer i året men de er jo selvfølgelig ikke så mange dager jeg bruker radar speciellt om sommern når d er lyst døgnet runt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.