Gå til innhold
Fiskersiden

Ting en har trua på tråden


 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

http://www.hocom.no/maritim-elektronikk/humminbird/ekkolodd/ekkolodd/humminbird-596cx-hd-di.aspx

Vil vel sikkert få noen skrå blikk når jeg hekter den i hempa og kaster ut, men har fortsatt veldig trua på den. Noen som har testa?

Det er neppe så mange som har brukt et ekkolodd som bait før, men for all del, kjør på! :rolleyes::thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumbsup:

Jojo, kanskje jeg skulle prøve å bolte det fast i båten i stedet? er det det du sier?

Jeg kan godt prøve det først :rolleyes:

Men noen som har detta?

Ville tro at den imaging teknologien ville gjøre det kjempespennende å skli rundt å leite etter steiner eller "features" på bånn som gjeddene trakter til. Har uansett kjempetrua. Fargene kan du jo justere hvis den ikke funker som ekkolodd og da har du ett kameleon bait...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig trua på at jeg snaaaaart har fått til patent-styret mitt som jeg har holdt på med. :) Eneste fordelen med uventede situasjoner, er at man får eliminert feil som kunne ha oppstått på tur og ødelagt dagen.

Endret av BanJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk etpar Vertical jerkbaits fra http://www.innovativelures.com/comingproducts.shtml

i kassa her om dagen. De skal testes nordpå bare jeg får skiftet kroker og splittringer. Walmann sendte også noen Bulldawg-kopier som skal testes.

Ellers fikk jeg flere fine ørret på fjellet sist sommer på Baby Buster, så det er andre arter enn gjedda som er høyaktuelle med jerkstash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er sesongen litt pent igang og etter dette følger en liste over hva jeg har fått tak på i denne tråden og hva jeg ikke har finni eller kjøpt av uviss grunn :)

pig med skranglekuler: nope

Bellyup: nope

Fancypants gummijerkbait: nope

Hellpuppy: check

sebile stick shad: nope

squirko: har jeg fra før av trur jeg

Store gliders: check

4play jigmod: nope

Spinnerbaits: Check

Joined Westins Jätte: Nope men har en joined believer

fast sink jerkbaits: check

Bandit tail: check

micro bulldawg: nope

hejmmelaga baits: nope... ish

lange tynne jerkbaits: nope

Ekkolodd: check

noe som blir til ca halvparten. Så fær me sjå om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk en pakke fra avkroken denne uka med noen Illex Freddy Cat Walk. Fin finish og RÅ gange,disse har jeg veldig trua på!

Fikk en firekilos(ikke at det er noe å skryte av..)på første kastet,og jeg veit at den danske rekorden på 18+ er tatt på en av dem.

Har også endelig fått skaffa noen pigs,og de leverte en femkilos+no mindre greier på andre turen.

De nye DP spinnerene fra Savagegear fikk seg også en prøvetur,og ordnet to firekilos rett etterhverandre.

Har vel egentlig trua på spinnere generelt og planen er å fiske MYE med metall i år!

Har også handlet noen Jätte Shallow og Sörlas fra Westin og et par Salmo Fatso i løpet av vinteren,men har ikke rukket å prøve dem no særlig ennå så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde utrolig trua på BAZI "bait" å ville prøve det men forsto ingenteing.

Ble bare mye "bangala" så jeg droppa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.