Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Karleif

Hvor var Lampard?? Gerrard tok han ut av kampen.[ :P ]

Var vel mer Makelele som tok ut Gerrard, Lampard så vi mye til mener jeg.

Ikke akkurat samba fotball av pool da, men 0-0 borte mot juve og chelsea tyder på at de er bra defensivt, så får vi håpe de spiller gladfotballen i hjemmekampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gismervik - er redd for at du må spise i deg de ordene på tirsdag. Husker du hjemmekampen mot Juventus [?] Gleder meg som en liten unge, men vet ikke om jeg klarer å se hele kampen..... Ellers synes jeg det er merkelig at CL-mesteren ikke automatisk er kvalifisert til neste år. Hva er vel en turnering uten mesteren (les Liverpool) [ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg leste var det vel flertall i FA for å gi Everton plassen.

Det er jo også praksis i EM (eller var det VM, eller begge deler, litt usikker) at regjerende mester må kvalifisere seg.

Anywho, synes det er vel mange i det ganske land som virker skråsikre på at Liverpool vinner CL... ligger vel kanskje i at det er flere ihuga `Pool supportere enn det er Chelsea. Om de så skulle slå Chelsea, så er det jo tross alt en finale også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Det er jo også praksis i EM (eller var det VM, eller begge deler, litt usikker) at regjerende mester må kvalifisere seg

Det er ihvertfall ICKE praksis i VM, men det var slik i CL for ett par år siden og, da Udinese (tror jeg det var) mista plassen sin til Milan eller Juve som var regjerende CL-mester, men ikke klarte å kvalifisere seg gjennom serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Opprinnelig postet av Tequila

Ellers synes jeg det er merkelig at CL-mesteren ikke automatisk er kvalifisert til neste år.

Hvafornoe???[:0] Er dette nytt av året?

- Håvard

Jepp . tåpelige greier. Håper pool knuser rubel laget[xx(]. Bare en to ting er bedre en fotball . Fisking og Moto Gp.Rossi er en helt rå kjører tenk å kunne behandle en sykkel på den måten. F1=motorsykkel med støttehjul.[:0][:0].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

[ :P ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ][ :D ]

Vet man ikke skal bruke så masse tegn, men dette har vi ventet på så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.