Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Og L'pool har atter en gang spilt en av verdens kjedeligste kamper :-) Og vant på ett mål som mest sanns ikke er ett mål engang!

Men all honnør for at de fikk ut Møkka-Chelsea

Blir nok ett fyrverkeri av en finale med ett gjerrig italeiensk lag og tidenes mest defensive L'pool lag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Og L'pool har atter en gang spilt en av verdens kjedeligste kamper :-) Og vant på ett mål som mest sanns ikke er ett mål engang!

Ingen kan si utifra tv-bildene om ballen var inne eller ikke. Linjedommeren sto godt plassert og dømte mål. Det er det vi må forholde oss til.

Hadde det ikke blitt dømt mål ville det blitt straffe til 'pool og rødt kort til chelski-keeperen.

Walk on......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! fyfan nå er jeg glad!! off, da det kom opp 6min i tilegg da ble utrolig redd! FYTTI!

Så for meg utallige kamper mot united der de tar seiern fra oss i siste min av overtid!! Men det gikk bra, HELDIGVIS! Nå kan man legge seg og sove godt og drømme om seier i finalen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milan har vel Walkover[?] mot PSV i kveld så det er bare å vente på finalen.

Enig i det med at Milan må spille sitt spill for å få en morsom kamp.

Liverpool er jo temmelig tette bak, men det blir ikke mye mål av det.

Taktikken er vel det eneste Liverpool var veldig dykdige/heldige med både mot Juventus og Chelsea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datagrafikken til Sky sports viser at Gallas har venstrefoten nesten en halv meter fra streken og høyrefoten på streken. På tv såg vi at han hadde venstrefoten nesten på streken og høyrefoten må da ha vært godt innforbi. Grafikken til Sky er feil og vi får nok aldri vite om ballen var inne eller ikke.

Uansett hadde det blitt straffe til Liverpool og rødt kort til Cech hvis ikke dommeren hadde brukt fordelsparagrafen. Chelski bør ikke syte og klage på dommeren. De har fått seieren servert av dommeren tidligere denne sesongen.

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen dager siden, men jeg har vært i Skottland (og blant annet fisket i Tweed). Vil bare si YEEEEEEESSSSSSSSSSSS dette har vi ventet på i mange år.

Liverpool gikk videre fortjent, selv om det var en kjedelig kamp. Chelsea kunne fått fordel av at det ble dømt mål, hvis ikke så hadde det vært straffespark og utvisning. Ellers synd at PSV ble slått ut. Det hadde blitt en bedre kamp med de. Nå er jeg redd for to pottetette lag og kjedelig kamp, men det har vi trodd før også....

[ :D ][8D][ :D ][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.