Gå til innhold
Fiskersiden

Briller - farge på glass


mag
 Share

Recommended Posts

:) Vi snakkes vel føre avreise. Jeg gremmes over at jeg skal vente så lenge til det er min tur.......Urettferdig å spørre om solbriller til lys blå himmel og blått hav med hvite strender på denne tiden av året! Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumbsup: Vi snakkes vel føre avreise. Jeg gremmes over at jeg skal vente så lenge til det er min tur.......Urettferdig å spørre om solbriller til lys blå himmel og blått hav med hvite strender på denne tiden av året!

Hehe, du har jo venner som reiser ned nå i helgen og. Du skal vel få en god dose med diverse referater, før du i det hele tatt kan be om ferie fra jobben :lol:

Går ikke en dag uten at hjernen min tenker på turen om 1 mnd.

Lagt inn de siste bestillingene fra usa, JignPop og JDM tjente nesten 1.800USD på meg i helgen.

Nå er detaljer som solbriller, soltette klær, solkrem og ingefær som må kjøpes inn.

Noen som har erfaring med photocromatiske briller som maritim nevner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har jo venner som reiser ned nå i helgen og. Du skal vel få en god dose med diverse referater, før du i det hele tatt kan be om ferie fra jobben :)

Går ikke en dag uten at hjernen min tenker på turen om 1 mnd.

Lagt inn de siste bestillingene fra usa, JignPop og JDM tjente nesten 1.800USD på meg i helgen.

Nå er detaljer som solbriller, soltette klær, solkrem og ingefær som må kjøpes inn.

Noen som har erfaring med photocromatiske briller som maritim nevner?

Ble bare litt nysgjerrig nå.....Hvor skal du Martin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.