Gå til innhold
Fiskersiden

Costa Rica- Quepos ruler!


Christian  Wächtler
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen. Juleferie i Costa Rica er absolutt å anbefale.... Vi fikk sailfish, en marlin, tunfisk, barracuda, dorado, bonito, cubera snapper, roosterfish, king fish, jacks i løpet av noen dager utenfor Quepos. Dersom dere skal dit for å fiske anbefales Captain John Schuchert fra Texas ("Stress Reliever") and his friend Jerry (fra Quepos, "Cowboy" / "Cowboy Jr.") Disse guttene er faktisk enda mer opptat av fisking enn meg (og det skal virkelig godt gjøres!) Prisen er 800 USD hel dag "offshore" eller 500 USD "inshore". Alt av utstyr, mat og drikke, agn etc er inkludert... Med tanken på dagens dollarkurs få dere mye fisking for pengene!

Jeg drar tilbake dit senest i februar 2012 Pura vida! Christian

http://www.queposfishadventure.com/fishingreport.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer Costa Rica neste år, har du noen bilder av fangsten?

Var det vært det å fiske offshore, eller burde man bare satse inshore?

Jeg anbefaler minst en dag "inshore" for å ha prøvd popperfiske etter jacks og roosterfish. Når fisken tar popperen din, eksploderer vannet og utrasene er ubeskrivelige.... "Offshore" var også en opplevelse, vi landet "billfish" (fisk med sverd) på hver av de tre turene Dag 1: 1 sailfisk, dag 2: 1 marlin ca 100 kg, dag 3: 2 sailfish, en dorado (gullmakrell) Offshorefisket i denne perioden var nok litt tregt, men likevel vet jeg også hvordan fisket hjemme på Sørøya ville ha vært i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.