thor oddvar Posted January 26, 2011 Author Report Share Posted January 26, 2011 jepp, men oppdretslaks er det vel med på kirkeberget, i allefall om sommeren. jeg har også hatt ganske stor sjøørret etter sluken flere ganger:) Det er vel oppdrettslaks i sagvågs elva og? jeg leste det på stord jeger og fisk sin nettside:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 jepp, men oppdretslaks er det vel med på kirkeberget, i allefall om sommeren. jeg har også hatt ganske stor sjøørret etter sluken flere ganger:) Det er vel oppdrettslaks i sagvågs elva og? jeg leste det på stord jeger og fisk sin nettside:) Det er oppdrettslaks i, eller utanfor, alle elver og bekker seinsommers og haust i heile distriktet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thor oddvar Posted January 26, 2011 Author Report Share Posted January 26, 2011 Ikke om våren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 På våren er det mest sø som trekker rundt i dei områda, særleg frå mai til slutten av juni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thor oddvar Posted January 26, 2011 Author Report Share Posted January 26, 2011 Men er det sjansar for fisk i sagvågselven i februar -mars? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Det er lite eller ingenting å henta der før på forsommeren. Febr/mars er det bedre å forsøka i nevnte fjorder dersom det er isfritt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thor oddvar Posted January 26, 2011 Author Report Share Posted January 26, 2011 Ok:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Er det kun i juni man kan fiske i Ådlandsvatnet? Det starter i juni, tror det var den 15. Det er da du kan få kort og seisongen varer til 15. august hvis jeg husker riktig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thor oddvar Posted March 29, 2012 Author Report Share Posted March 29, 2012 Heisann! Kommer til Stord i påsken og tenkte meg litt ørretfiske er det isfritt nå? På fjellet også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Veit ikkje om det er isfritt på fjellet men i låglandet er det iallefall ikkje is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder thorland Posted July 13, 2025 Report Share Posted July 13, 2025 Den 21.1.2011 at 15.54, thor oddvar skrev: Noen som vet om noen fine sjøørret plasser på Stord, har hørt Hystad og Aslaksvikjo er gode plasser. Er det noen Ørretvann noen kan ambefale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder thorland Posted July 13, 2025 Report Share Posted July 13, 2025 1 minutt siden, Peder thorland skrev: Storavatene på Fitjar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts