Esox Lucius Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/friluftsliv/a...ticle372682.ece Jeg blir forbanna!!! Ikke et fordømt ord om minstemål, vernesoner etc!![ !][ !] Dilletanter!![ !][} ][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Prøv å send en epost til journalisten og informer han selv. Det at det er på nett betyr ikke at det ikke redigeres. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 står da under: Her finner du reglene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Kremt... det ligger en link til reglene på bunnen av artikkelen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esox Lucius Posted April 14, 2005 Author Report Share Posted April 14, 2005 OOPS![ ] Lurer på om optikeren på Carl Berners Plass er åpen og har tilbud!! Så linken jeg også nå. Hehe. Sjekket linken; finner ikke en dritt om minstemål på den siden, jeg! Er det så dårlig stelt med synet mitt da? Og så vidt jeg vet er det ikke lov med mer enn ett agn pr.stang når man dorger etter SØ! Tar jeg feil nå? Hvis ikke jeg tar feil i ovenevnte overføres dilletant stempelet med umiddelbar virkning til fiskeridir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 de reglene som kommer opp der er regler om krokstørrelse!!?? garnmaskevidde!!! osv, om du skal ha minstemål må du inn i ennå en meny på den siden, tror ikke den vanlige leser gidder det. Er enig med Esox Lucius at minstemål og fredningsoner burde vært nevnt i den originale artikkelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frisch Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Men garnfiske i trange sund funker jo alltid? Eller.....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isgalt Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Det viser jo bare at forvaltningen/media ikke gjør en god nok jobb for å spre kunnskapen om reglene ut til folket. Går ut fra at Fiskersiden har en artikkel om dette (har ikke hatt tid til å sjekke). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Det er det, men den må oppdateres (Flemming ?? ) https://www.fiskersiden.no/artikler/so/regler.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts