Gå til innhold
Fiskersiden

Abornes.no


Nikolassisen
 Share

Recommended Posts

Flybillett er kjøpt inn, Frank! Tar det som en selvfølge at det blir pers på kveita ;)

Edit: Heter plassen Lunvik? Sønnen min på 7 kommer til å bli kjempemisunnelig, han er stor Elias fan :D

Uten å ta munnen for full vil jeg påstå at det bør ligge til rette for persing, ja :thumbsup:

Plassen heter Lunvik. Var og tok plassen nærmere i øyensyn i dag og både hytta og plassen var svært idyllisk og koselig. Ser for meg utepils og grilling i fjæresteinene med midnattsol og greier. Hytta har alle fasiliteter, men jeg skal oppgradere den i løpet av vinteren med bl.a ny kjøkkeninnredning.

Beklager litt dårlig kvalitet på bildene, men det blir vel mange bilder etterhvert.

Truls: Setter pris på det ;)

Jonas. Du skal bare komme å rekognosere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott=) Tar me en tur utover til neste helg, må komme mæ på hytta å få hengt tørrfesken, du får ha kaffen på kok, plinge på :thumbsup:

Katti kjem du oppover pål? hadde vært hyggelig å treffes=)

Ja, det må vi få til! 7 - 11 september er vi i området. Er vel størst sjans for å treffe oss på hytta ved et par timer før fjære sjø ;) Men regner med at det er mobil-dekning der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi få til! 7 - 11 september er vi i området. Er vel størst sjans for å treffe oss på hytta ved et par timer før fjære sjø :) Men regner med at det er mobil-dekning der...

Nå må du endelig ikke love for mye Pål, må få kveita først...! Litt greiere med besøk da liksom - når man har noe å snakke om... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det sitter kveite på dag 1 med Frank. De 3 påfølgende dagene skal brukes til avslapping, juging, og å toppe vekta fra dag 1 :)

Fisking - pils i fjæra - et par nødvendige timer med søvn innimellom (mens vi venter på at tidevannet snur), uff det er lenge til September...

Dette blir en høydare - kribler på samme måte som når jeg ventet på at far skulle fullføre julemiddagen.. han brukte jæ**ig lang tid... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.