Gå til innhold
Fiskersiden

Håndlagede wobblere


h1rik
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud...bare minutter igjen :jig: (...ble det litt mye :rolleyes: ).....Jaja, det er snart over.

Hmmmmmmmmm lurer på om noen ligger og lurer opp mot de siste minuttene.

Status (håper fremdeles jeg får dette riktig :blush: ):

1- GeirN - 200 kr.

2- Yosh - 170 kr.

3-

4-

5- ford prefect - 200 kr.

6-

7-

8- kjerav - 210 kr.

9- Nidelva - 210 kr.

10- Roger L - 220 kr.

11- Roger L - 200 kr.

12- yosh - 210 kr.

13- Karleif - 150 kr.

14- Nidelvfisker - 200 kr.

15-

16- kjerav - 210 kr.

17- kjerav - 150 kr.

18- ford prefect - 230 kr.

19- kjerav - 200 kr.

20- Nidelvfisker - 150 kr.

Mindre enn en time igjen, tikk, takk, tikk...

En av kjøperne får en liten 5cm overraskelse... en TIMA... Dette trekker jeg helt vilkårlig og varsler ingen. Dersom vinneren selv velger å offentliggjøre det, er det ok :rolleyes:

10 min igjen...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro ble det :rolleyes:

Jeg sender alle en pm med kontonr. (-og ber om adresse..) i kveld

Takk!

1- GeirN - 200 kr.

2- Yosh - 170 kr.

5- ford prefect - 200 kr.

8- kjerav - 210 kr.

9- Nidelvfisker - 280 kr.

10- Roger L - 220 kr.

11- Roger L - 200 kr.

12- yosh - 230 kr.

13- Karleif - 150 kr.

14- Nidelva - 230 kr.

16- Maritim - 250 kr.

17- kjerav - 150 kr.

18- ford prefect - 250 kr.

19- kjerav - 200 kr.

20- Maritim - 200 kr.

Da har de fleste betalinger allerede ankommet konto...og jeg forsøkte å gi dere feedback. Det gikk ikke, denne gangen.

Til andre: Disse er greie å samhandle med, rask i tilbakemelding og betaler raskere enn lynet. Må fremheve Nidelva som nærmest hadde overført pengene før auksjonen var over og.. i tillegg betalte han for mye :blush: Slikt må imidlertid lønne seg og ved en spesielt høytidlig trekning (hvor jeg selvsagt hadde kontroll over alle betingelser og regler)var det ikke overraskende at han ble den heldige vinner av en TIMA.

Dersom jeg får feedbackgreia til å virke en gang, skal jeg legge inn 1+ på hele gjengen..

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :blush:

Regnet med den, ble litt travelt i går kveld, hvis ikke hadde den gått for mer enn 200,-.

Ville vært kjekt med en rapport om gangen + om den gir noe. Har hatt noen suksesturer med Vaaksi, blant annet en på 20,5 kg, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med den, ble litt travelt i går kveld, hvis ikke hadde den gått for mer enn 200,-.

Ville vært kjekt med en rapport om gangen + om den gir noe. Har hatt noen suksesturer med Vaaksi, blant annet en på 20,5 kg, så.....

Skal ned og testes en del bare denne f...isen blir borte og du skal få rapport. Største vi har i Namsen på Flax er drøye 15kg så vi har ett forbedringspotensiale ja :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned og testes en del bare denne f...isen blir borte og du skal få rapport. Største vi har i Namsen på Flax er drøye 15kg så vi har ett forbedringspotensiale ja :blush:

Er du en av gjengen på Øvre Vibstad? Vi fisker jo stort sett samtidig.

Hvis ja regnet med at du hadde med en lokal en som bor rett ved elva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en av gjengen på Øvre Vibstad? Vi fisker jo stort sett samtidig.

Hvis ja regnet med at du hadde med en lokal en som bor rett ved elva.

Jeg er en del på Øvre Vibstad ja, blandt annet på åpninga. Fisker sammen med den lokale guruen (Geir Lyseberg) som bor i det svarte huset rett opp for overhalla-bua, Arvid Prestø og Robert M.

Skal vel ha h1rik`en noen timer bak i båten på Vibstad-valdene nå i juni, så skal vi se hva som kan hende. Vært artig og rodd på en storlaks til han da på den wobbleren han nettopp solgte ha ha :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Lysber'n jeg tenkte på ja. Ingen som kjenner Vibstad valdet som han tror jeg.

Han har jo også utsikt til ett par av ståplassene til ruggene på Hildrum valdet....

Hvis ikke H1rik klarer å få seg en stor stor laks på Vibstad valdet, så bør han sende alle wobblerne sine til en viss adresse i Stavanger "free of charge" :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke H1rik klarer å få seg en stor stor laks på Vibstad valdet, så bør han sende alle wobblerne sine til en viss adresse i Stavanger "free of charge" :blush:

Tullegutter! <_<

...og jeg har prøvd og legge inn feedback på deg, men skjer det noe.....neida neida. Hva gjør jeg feil tru??

Jeg kopierte inn link/trådnavn ....

eks. https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=reply_post&f=18&t=57180&qpid=646062

i "Del tråd" og vips, virket det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødme, rødme, rødme... Etter å ha sendt noen wobblerpakker i morges er jeg oppmerksom på at jeg har tatt ågerpris for posting... Dette betyr at de som har handlet av meg denne gangen, har en tier til gode. Dersom de handler av meg igjen, så gjør meg oppmerksom på dette. rødme, rødme, rødme.............

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.