Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan bruke feedback systemet?


Remy
 Share

Recommended Posts

Har fått en del spørmål rundt dette så her kommer en rask guide:

Når handelen er avsluttet kan du enkelt trykke på medlemets feedback score for å komme direkte inn i systemet på den gitte bruker. Den befinner seg under avataren og under gruppe tilhøringhet. Trykk på tallet for å komme direkte inn som vist i illustrasjonen under:

113820_s.jpg

Så kommer man inn i dette skjermbildet. Her fyller man ut rollen, score, link til handelen og en kommentar. Trykk så på legg igjen feedback:

113818_s.jpg

Man vil da komme til dette skjermbildet hvor man får se feedback man har lagt:

113822_s.jpg

Man kan også trykke på feedback tabben øverst på forum menyen. Da kommer man inn i dette skjermbildet. Her kan man søke opp aktuell kjøper/selger for å gi feedback:

113817_s.jpg

Man kommer da inn på medlemmets profil. Øverst til høyre er det en tabb som heter feedback, trykk på den:

113819_s.jpg

Her trykker man legg igjen feedback:

113821_s.jpg

Så er man tilbake til punkt nr 2 i guiden!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kommer ALDRI til å slutte å sutre, og du får meg aldri til å innrømme hvis eg gjør noe feil :growl:

.

Men det ser ut til å funke hvis eg går vià salgstråden, og ikke vià profilen til brukeren.

Men det virker! Begge veier! Og link til salgstråd MÅ være med, unødvendig å si det når det faktisk står at det er nødvendig der du fyller ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.