Joost.L Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Etter flere uker uten eller dårlig fangst bestemte jeg meg igår etter nok en dag med blanking at det måtte prøves en ny plass på djupet. Etter 4 timer med fisking på tømmervikkaien igår, uten en eneste fisk fikk jeg ideen å prøve en plass ikke langt derifra. 100 meter djupt med kast på ca. 50-60 meter var innenfor rekkevidden. Mats var med på notene og kl. 09.30 la vi ut. Etter å ha forsert skog og krat kom vi fram til en flott plass, både fiskemessig og visuelt. Stengene ble rigget og søkkene fant båtn. Strømen var et lite problem men da det nærmet seg flo roet det seg. Lasse var på jobb idag man måtte ha seg en pause og tok turen innom for å hilse på Jeg sto for fiskene idag, først en liten sei, så en lange på ca 3 kg og til slutt en lange på 4,64kg, ny pers. Mats koste seg i solen og tok bilder, både av fiskene på land og nisene som la seg til å sole 40-50 meter ut fra oss. Takk for en flott dag ved sjøen Mats, en av de bedre..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Oh en smak av vår. Grattis med pers, det der ser deilig ut! Idag var det -17 på morran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 Takk.... -8 da vi startet, men solen var deilig og jakken ble kastet og dressen kom aldri på..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Pent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Fin tur dette! det er snart vår! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Det bilde gav meg og en god vår stemning ! Fin, fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilgallon Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Grattis med PB på lange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Takk, takk....det er snart vår! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Bra og se at noen kommer seg ut i det fri og fisker litt. Været var jo nydelig ser det ut som. Her er formen på opp, så det blir vel snart en tur på meg også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts