Gå til innhold
Fiskersiden

Latham og Mafia


HelgeL
 Share

Recommended Posts

Da barer det snart til Tanzania. Legger ut en liten rapport når vi er hjemme igjen. Stikkord er 130ib braid, 29 kg løftekraft i 45 grader, stella 20000 og 18000 sw, utstyret er i ordren så får vi bare se om kroppen takler det :growl:

Vi får håpe du har like vondt i armene dagen derpå som jeg etter og ha fanget 1500kg skrei på juksa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er også min bekymring. Ved siden av eventuelle slitne armer og rygg, har jeg en hud som blir solbrent bare den lukter sol, men med sombrero og solfaktor 50 klær håper jeg mye er gjort.

Og så får en håpe at all bagasje er med ned og ikke ligger igjen på en flyplass et sted :growl:

Ellers blir det vel ikke leit å reise fra 15 blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva vi får til.

3g nettet er vel ikke like godt utbygd, og nettkafeer er vel heller ikke på hver øy.

:goodjob: Mobilen til gutta som var nedover nå i Kenya funka, men vet ikke om det går å sende mms.

Men det kan jo være dere får et knall fiske og bra vær fremover. Var rufsete vær når de ander var av nedover for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.