Gå til innhold
Fiskersiden

..::SOLGT::..


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Så var tiden kommet - det har nå gått 2 sesonger uten at den har vært i bruk. Og det er på tide å gi slipp på det :)

Selger altså min fluesnelle, Loop Evotec LW 6nine med en extra spole.

Selger den helst sammen med mine to gjenværende stenger :

Loop Green Line SW 9,3 #8-9 (en kanon saltvannsstang, f.eks til grov sei og lyr her til lands. Og gjerne til bonefish og drøyere ting utenlands) - denne er praktisk talt ubrukt

Loop Blue Line 9,3 #7-8 (finfin sjøørret/allround saltvannstang her til lands - har uten problem landet 6kg+ fisk på denne)- denne er godt brukt

Begge spolene til snella har påspolt minst 100m med backing og snøre (ett synk3 og ett intermediate)

Snella fremstår i god stand. En del bruksskader i lakken

Dette er vel utvilsom en av de beste, og peneste, fluesnellene som noen gang er laget !

Bilder kommer litt seinere

Kom med bud - skambud kan du gjerne droppe :)

Og her var bildene :

Evotec_.jpg

Loop Evotec LW 6nine

Evotecmspole.jpg

m/extra spole

EvotecmGL.jpg

Montert på Loop Green Line SW

GLmerke.jpg

GLkork.jpg

Korken på Green Line

BLmerlke.jpg

BLkork.jpg

Korken på Blue Line

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snella er kjøpt i 2002. (nypris inkludert spole og snører våger jeg ikke å tenke på en gang) - begge snørene er nyere enn dette. Mest sannsynlig 2005/2006

Snella er så godt som ikke brukt etter 2007, og ikke brukt i det hele tatt i 2010. Kun en tur i 2009.

Ingen slark aller skader, med untak av de kosmetiske skadene - som du ser på bildene.

Green Line stanga er i meget, meget god stand.

Blue Line stanga er godt brukt, og har veldig solbleket kork. Men fungerer - den er dog ikke kastet/fisket med de siste årene, med untak av en -1- tur våren 2009. Da fungerte den helt fint :)

edit :

Snella er brukt i saltvann, etter sjøørret, sei og lyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.