Gå til innhold
Fiskersiden

"Electronic lure"


namsenlaks
 Share

Recommended Posts

Jeg kom over en litt spesiell "fiskeduppeditt" den sender visst nok ut elektriske impulser som skal får rovfisken til å tro at den er en skadet fisk...

Noen her som har prøvdt ut dette?

fungerer det ?

Skal bli gøy og prøve det da, selgeren sa det fungerte sinnsykt bra, vet ikke om han ville tjene penger eller om det faktisk er sinnsykt bra[ :) ]

17042005193130Og7AR79O5yMh.jpg?13

17042005193130iAn29I79LA9l.jpg?63

1704200519313068C9A66R9T4D.jpg?65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

Har vel svart på dette tidligere...

stemmer det cb,men måtte bare høre om det var noen her inne på forumet som hadde testet denne duppeditten

Takker for svare ditt forresten[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av jostein

Har endel slike e-chip fra pro troll liggende, kan ikke si jeg har fått en dritt på de enda! Har prøvd både i sjøen og ferskvann etter stor ørret. kjøpte de for 2-3 år siden fra statene, billig rakkel til ca 20-30,- stk

Har du fått noe på Flying Lure settet ditt enda?[ :) )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Min første storabbor for mange mange år siden (da f-lure kom) tok jeg på en militærgrønn, stor, f-lure ;) 1500 gram på kjøkkenvekt (ja, ich g drepen das fisken [ :( ])

Joda - sikkert mulig å få fisk på det også. Men - det var smått komisk markedsføring av produktet.

Det som tar kaka var den sammenleggbare stanga m/snelle - som du forøvrig kunne ha i beltet. "Instant fisherman" eller noe sånt... [ ;) ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa FL flere ganger. Funker som fy de, men krever en våken fisker. 99,99% av de som så reklamen på TV3 var vel neppe det....

Husker ellers "slow walleye" (treg=lite bitevillig gjørs) var oversatt til "langsom harr" på de norske undertekstene.

Er ellers mye artige oversettelser på Rex Hunt også. Husker et program om fiske etter mako.

"We're still working the burley trail, so we have the chance to catch some more" ble oversatt til: "Vi kan få flere så lenge vi fortsetter å legge ut fett!"

Hylskreik av den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.