Gå til innhold
Fiskersiden

Åkersvika 2011


freestyler
 Share

Recommended Posts

Isen er der fortsatt, men det begynner å bli enkelte åpne spotter. Mjøsa er lavere i år enn den var på samme tid som i fjor. Men det er et spørsmål om tid før fjorden er isfri fra Minnesund og opp til Gjøvik. Er åpent opp til midt på Helgøya nå. På Hamarsiden har ikke isen spist så mye enda, men gunstig vær for snarlig åpent vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaok, fint at du minner om reglene, men fikk det arket av fiskeoppsynet der i fjor :)

Isen er der fortsatt, men det begynner å bli enkelte åpne spotter. Mjøsa er lavere i år enn den var på samme tid som i fjor. Men det er et spørsmål om tid før fjorden er isfri fra Minnesund og opp til Gjøvik. Er åpent opp til midt på Helgøya nå. På Hamarsiden har ikke isen spist så mye enda, men gunstig vær for snarlig åpent vann

Takk for svar, Da er det snart muligheter da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som vet om det er mye vann i åkersvika om dagen? :D

Hvordan er mulighetene for å ta brasme i Åkersvika på denne tiden av året? Dette er en art jeg har unngått med bravur tidligere, men som jeg gjerne kunne hatt krysset av på artslista :)

Hvor og hvordan er mine enkle spørsmål :)

regner med at det er mye brasme i vika nå, for en uke siden kjekset jeg desverre 3 brasmer da jeg fisket etter gjedde :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for å ta brasme i Åkersvika på denne tiden av året? Dette er en art jeg har unngått med bravur tidligere, men som jeg gjerne kunne hatt krysset av på artslista :D

Hvor og hvordan er mine enkle spørsmål :dribble:

Det er fullt mulig.

Har tatt mest Brasme på denne tiden av året i de nederste delene (to nederste bruene).

Knæk og bræk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lav vannstand nå,dem tapper mjøsa mye om dagen,ødelegger gytinga for gjedda i vika!

Går rykter om at det ble tatt ei gjedde på over 17kg av en polakk tidligere i uka!

jaok det er dumt :) , men vet du om det er mulig å få noe agnfisk der nå mort/laue? prøvde å få no agnfisk ved e6 brua i forige uke, men var dødt, tror det var for lite vann da.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.