Gå til innhold
Fiskersiden

Åpen sjøørretkonkurranse


 Share

Recommended Posts

Åpen sjøørretkonkurranse i Halden 30.april!

Påmelding i Svalerødkilen, fiske i Halden omegn. Tips til plasser får man ved påmelding :)

Foruten konkurranse blir det utstyrdemo fra Guideline og 123Friluft. Andreas Andersen fra Guidelines powerteam kommer og viser frem årets nyheter fra guideline.

Prøv nye stenger/sneller/snører! Se mer info om konkurransen på www.ajffhalden.no

so.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør med fisken om den er over minstemål bryr ikke vi oss med, men vi deler ut målebånd slik at fisk kan settes tilbake.

Min første utfordring er å faktisk FÅ en sjøørret. Dette kan jo bli artig. Blir det utdelt jumbopriser?

Det har vært meget godt fiske i nærheten av påmeldingsplassen i det siste så vi håper på å slippe å dele ut jumbopriser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS77: Les og forstå Sjø-ørretboka av Ingar Heum. Se Sø-ørredens hemligheter (dansk DVD som er meget forklarende og allmenngyldig). Så slutter du å wine så sykt for at du ikke får fisk. De fleste som fisker SØ har baserer det på egen tilegna kunnskap og den får du bare ved å fiske :-)

Spørs vel om du rekker før konkurransen men :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har boka, lest masse. Neida, tror ikke det er kunnskapene det går på, når det gjelder fiske generellt så har jeg usedvanlig lite hell med meg. Det gjelder ikke bare SØ, det gjelder hva jeg enn måtte være ute etter. Tror jeg blanker på 99% av turene mine, uansett hva jeg fisker etter. Så et eller annet gjør jeg feil. Men det er ikke syting, det er mer en slags selvironi, for jeg er alltid like optimistisk på hver tur. Jeg fortsetter å prøve, og håper det løsner for meg før eller siden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.