Gå til innhold
Fiskersiden

seutelva?


gjørsmeiteren
 Share

Recommended Posts

tusen takk. Elva inneholder vel samme fiskearter som i skinnerflo ? :D

si i fra vis du får noe stor Gjedde der da. jeg fikk en om søndag på 4.7 kg på en abu HI-LO 26g rød/hvit.morro på en ambassadeur 2500c å 9fot stang 8-28g. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du prøve i selve Skinnerflo! Stor Gjørs og Sørv.

Ja, skal prøve mest i skinnerflo, derfor lurte på dypden i seutelva og om det er verdt å prøve der etter gjørs eller sørv. Har erfart at gjørsen stortrives i dype kanaler. Prøvde flere ganger i hobølelva ved bjørnrødvann og ble en del fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gravde jo opp Seutelva for endel år siden, og kanalene som nå er stort sett 1,5-2 meter dype virker kjipe og fisketomme. Når man kommer opp i kulpene nord for gamle Onsøy stasjon og opp mot Skinnerflo er det mer variert og endel mer liv.

okei, TakkTakk. Vet du kanskje hvor dypt det er på det dypeste i selve skinnerflo ?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke du finner noen dybder over 3-3.5meter i skinnerflo.men i pørn vet jeg det er en kulp på 6 meter. pørn ligger ca 500-600m lenger opp en onsøy stasjon.Å det er 20 år siden dem gravde opp seutelva. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke du finner noen dybder over 3-3.5meter i skinnerflo.men i pørn vet jeg det er en kulp på 6 meter. pørn ligger ca 500-600m lenger opp en onsøy stasjon.Å det er 20 år siden dem gravde opp seutelva. :shiftyninja:

Har du tatt noe stor fisk der? Jeg har fiska litt rett ovenfor de siste dagene (ved den lille brua v jernbaneundergangen) men ikke fått noe annet enn småfisk. Kanskje jeg prøver pørn i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.