Gå til innhold
Fiskersiden

1/2 pris på alt fiskeutsyr hos KOMPLETTFRITID


HRT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[x]Sett gjennom nettbutikken

[x]Sjekket dekning på konto

[x]Laget bruker og logget inn

[x]Gått gjennom alt og laget en lang liste

[x]Begynt å moderere meg

[x]Lagt til litt mer

[ ]Sørget for strøm til laptopen

[x]Tom for strøm rett før midnatt

[x]Glemt strømadapter hos kunde

[x]Deppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[x]Sett gjennom nettbutikken

[x]Sjekket dekning på konto

[x]Laget bruker og logget inn

[x]Gått gjennom alt og laget en lang liste

[x]Begynt å moderere meg

[x]Lagt til litt mer

[ ]Sørget for strøm til laptopen

[x]Tom for strøm rett før midnatt

[x]Glemt strømadapter hos kunde

[x]Deppe :)

Au..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/2 pris på alt fiskeutsyr hos KOMPLETTFRIDTID 17 MAI.

Det var jo ikke 1/2 pris i forhold til vanlig utsalgspris, men 50% av 'villedende' priser .. De fleste produktene ble kun litt billigere da de vanligvis selges 30-40% under veiledende. Noen produkter ble ikke billigere i det hele tatt. Så det er ingen grunn til å gå inn i langvarig depresjon for de som gikk glipp av dette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I store elver anbefaler jeg Stroft ABR i 0.45 på 6000 sneller og 0.50 på 7000 størrelse sneller. Vet at noen går opp til 0.55 med mark.

Skal starte opp igjen som tørrfluefisker etter mange års opphold så det ble diverse Mustad og Umpqua flue sett samt en del fluebinderverktøy på meg, keramiske trådholdere til femtilappen skal en ikke klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at de har endel å plukke for tiden, status plukking får den omtrent med en gang betaling/ordre har blitt godkjent av systemet. Når pakken får endret status som sendt, kan man gå inn på ordren for å finne link til sporing/sporingsnummer, men siden pakken meldes inn elektronisk, tar det litt tid før pakken er i Postens hender, og sporingsnummeret fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du handler fra en butikk i Bodø så er det vel ikke helt ulogisk at varene er ankommet pakketerminalen i nabokomunen Fauske.

Vet at de har headoffice og lager i Bodø, men at andre har mottatt varene allerede, og min er ventet den 25/5 etter at den er kommet inn på terminalen i Fauske den 19/5. Det syntes jeg var usedvalig lang tid. Og 5-6 dager hørtes lenge ut for en pakke innenlands på denne tiden.

Normalt er det 2-3 virkedager på eks vanlig smartpakke. Men muligens det tar lenger tid fra Nordland og hit. Ser at det er en helg i mellom, men den burde vært her egentlig i dag eller mandag normalt. Den er nå estimert levert Onsdag. Uten at det er noe stort problem..

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte du stenger i pakken din?

Jeg fikk sendt ordren i 2 bestillinger, 1 pakke med diverse jigger og flytejakke å sånt og 1 pakke med en fiskestang, jeg har foreløbig kun mottat pakke nr 1 med snellen og div.

Mulig det går litt lenger tid med fiskestanga da det er en litt mer ukurant lengde på den pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte du stenger i pakken din?

Jeg fikk sendt ordren i 2 bestillinger, 1 pakke med diverse jigger og flytejakke å sånt og 1 pakke med en fiskestang, jeg har foreløbig kun mottat pakke nr 1 med snellen og div.

Mulig det går litt lenger tid med fiskestanga da det er en litt mer ukurant lengde på den pakken.

:) Kun noe småtteri. Kun litt gulp og noen Giant baithead. Alt burde gå i en liten smartpost pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den ene av mine pakker ble levert(registrert inn) hos posten den 19, videresendt fra Oslo den 20 estimert levert den 24.

SOm oftest bruker posten lenger tid fra Forus til Mariero , enn fra Oslo til Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder lang tid for pakkene, så er dette virkeligheten for oss som bor i nord. :-)

Dere får bestille litt tolmodighetskrem neste gang :-)

Jeg bestilte en gang noen greier til kameraet mitt fra California, USA. Det kom hit på to dager.

Pakker fra Oslo/Sør-norge bruker som regel en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.