Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som skal sykle nordsjø eller hårfagre rittet?


BINN LADDEN
 Share

Recommended Posts

Norsjørittet er det store samtaleemnet på jobben for tiden. Eg har aldri syklet ett ritt, og kommer aldri til å sykle ett eneste sykkelritt. Eg er syklisthater nummer en.

Men det har vist seg att det somregel alltid er motvind på Norsjørittet. I fjor var det motvind i kuling styrke og masse regn. Håper på enda mer vind og sludd i år :)

Hvorfor ikke slenge deg med på Garborgriket rundt i helgen også med det samme du er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt for høy bmi, psoriasis-leddgikt, inaktiv jobb og manglende trening så holder det med to ritt tenker jeg hehe.

Ellers så er jeg helt enig med deg, syklister i veien er noe dritt.

Etter nordsjørittet skal vi få kveitemiddag og pannacotta pluss husets beste vin(og hotell overnatting), det er grunn nok til å delta for meg :thumbsup: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt for høy bmi, psoriasis-leddgikt, inaktiv jobb og manglende trening så holder det med to ritt tenker jeg hehe.

Ellers så er jeg helt enig med deg, syklister i veien er noe dritt.

Etter nordsjørittet skal vi få kveitemiddag og pannacotta pluss husets beste vin(og hotell overnatting), det er grunn nok til å delta for meg :shiftyninja: .

Skal sykle begge to (i tillegg til Garborgriket Rundt i går). Kanskje jeg treffer deg før start på Kårstø? :rolleyes:

Har aldri syklet Hårfagre før, hadde 3 tim 50 min i Nordsjrittet sist jeg var med...

Du får ha lykke til!

Endret av Thomcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hårfagrerittet sykler jeg med RISA logo på meg vil jeg tro, har overtatt madammen sin plass. Høres ut som om du er endel kjappere enn meg hehe, mitt mål er under 4 timer på hårfagre hehe.

Under fire timer på fem mil...??? Du vet at det er en sykkel du skal bruke...? :rolleyes:

Fire time tilsvarer ca 13 km/t - du overrasker voldsomt om du ikke sykler fortere enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sykle for Skanska i Nordsjørittet, har vel som mål å gjennomføre på under 5 timer. Har bare syklet tre mil siste tre årene, så får starte rolig. Skal "desverre" sykle med brodern, som har syklet på 3.30 før. Så ikke bli overrasket om du finner meg halvdau i en busk noen mil før Sandnes! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Under fire timer på fem mil...??? Du vet at det er en sykkel du skal bruke...? :thumbsup:

Fire time tilsvarer ca 13 km/t - du overrasker voldsomt om du ikke sykler fortere enn det...

Gikk nok endel raskere enn 4 timer ja, tia blei vel 2.55.

Tok Nordsjørittet på 4.25 forresten, meget fornøyd med den tia(tatt i betraktning at jeg ikke er trent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk nok endel raskere enn 4 timer ja, tia blei vel 2.55.

Tok Nordsjørittet på 4.25 forresten, meget fornøyd med den tia(tatt i betraktning at jeg ikke er trent).

Slo deg med en liten time da på Nordsjøreittet... med uhell. Lå sammen med en gruppe som endte på 3.18 før jeg mistet bakhjulet mitt og tapte en del tid på det :)

Skal under 3.15 neste år. Uten treningsgrunnlag synes jeg både 2.55 og 4.25 er veldig godkjent på disse rittene. Hårfagrerittet var knalltøffe 5 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.