Gå til innhold
Fiskersiden

Kveldstilbud på markfiskeprodukter til laksefiske.


www.fisketid.no
 Share

Recommended Posts

Hei og god aften, i kveld kjører vi supertilbud på litt laksefisketilbehør. Trykk på linkene under.

Slangebly 45 gram 5 stk kun 25 kr Min lenke

Slangebly 60 gram 5 stk kun 35 kr http://www.fisketid.no/fishmore-slangesokke-gram-p-3063.html

Markkrok str 1/0. 2/0. 3/0. 10 stk pr pakke kun 15 kr pr pakke Min lenke

Duggmark 5 bokser totalt 60 stk kun 349, sendes kun ved kredittkortbetaling eller etter avtale på tlf eller e-post.

Min lenke

Se også våres brede utvalg av sluker, spinnere, sneller og stenger til laksefiske http://www.fisketid.no/laksefiske-c-408.html

Vi minner også om vår Facebook applikasjon nede til venstre i butikken, de som trykker likerknappen er automatisk med i trekningen om flotte premier den første i hver måned, ikke lenge til månedskifte nå!

Den personen som gjetter vekten på laksen i linken her Min lenke får en premie sendt rett hjem i postkassen, svar på vekten kan postes i denne tråden.

Lykke til med laksefiske i 2011 mvh Fisketid AS

Endret av www.fisketid.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva er frakten viss jeg kjøper noen slangebly og kroker? :rolleyes

12,8 :)

Hei hvis du logger inn i butikken og legger de produktene som du ønsker i handlevognen og trykker på gå til kasse får du opplyst hva frakten koster. Ønsker Du og legge til flere eller legge produkter tilbake i butikken gjøres dette enkelt i handlevognen. Fisketid.no har også brevpostsending, vekten av varene som bestilles bestemmer om de kan sendes med brevpost, dette får man også beskjed om i kassen.

mvh rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.