Gå til innhold
Fiskersiden

MEGA RØYE fra Tyrifjorden


gundhus
 Share

Recommended Posts

Helt sykt. Hvordan var pulsen når du så denne vise seg i overflaten?

Det kan du jo tenke deg sjøl wink.gif , detta er en opplevelse jeg kan leve lenge på :thumbsup:

Tusen takk igjen for alle gratulasjoner.

Jeg må nok ut en tur og prøve igjen ganske snart. Det klør, men jeg må prøve og skru ned forventningene ett par hakk kjenner jeg wink.gif .

Endret av gundhus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Har hatt 4 turer tell på Tyrifjorden, men det har bare blitt småfisk. Har vel fått 4 små ørret fra 300gr-1000gr. Så det har ikke vært det helt store,men satser på at det ikke kommer snø innen neste hælj så det hadde gått og fått tatt seg 1 siste tur eller 2 før det er for seint. Skulle gjerne fighta en av storørretene der igjen før kong vinter slår til for fullt.

Men skal ikke klage på fiske på tyrifjorden i år, for med fangster som: Røye på 6200gr,Ørret på 4740 gr og 5550gr+ flere små, og flere gjedder fra 3-6 kg. + at jeg har mista ett par fine ørret og min livs største gjedde, så må jeg bare si meg strålende fornøyd med fiskeåret 2011.

Selv om det ikke har blitt så mange fisketurer som jeg hadde håpa på, men satser på 2 tell før det er for seint. :coldb:

Skitt fiske videre,alle sammen. :thumbsu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker og fisker på Tyrifjorden igjen i morra(etterpå), håper bare det ikke blåser like jævlig som det blåste i hele dag. Nå fårn prøve og sove litt hvis en skal klare og komma seg opp kl 06.00

Satser på grom rapport herfra i kveld,hehe. Men det blir vel bare 1 mini ørret eller ingen ting, men har fått ørret omtrent hver tur i år. Men di fleste har vært veldig små.

Men harn ikke trua fårn ingen ting,så jeg får bare dra utpå og prøve litt ivertfall.

SKITT FISKE VIDERE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.