Gå til innhold
Fiskersiden

R.T. C14 Pro Pellet Waggler 11,6`/6lbs


LasseB
 Share

Recommended Posts

Ser at Skitt Fiske har noen fiffige meitestenger inne nå, og ettersom jeg har blitt østlending igjen, er det på tide å utforske ferskvannsmeitet mer. En av stengene som stjal oppmerksomheten min er R.T. C14 Pro Pellet Waggler 11,6`/6lbs. Noen som har peiling på ideell kastevekt på disse stengene? Hva med bruksområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en Pellet Master til slutt, og fikk testet den i går kveld og i morges. Kan vel fort si at det er ett av de beste kjøpene jeg har gjort i kystmeitesammenheng, da den er digg til aktivt meite etter flatfisk, duppmeite og sjøørret- og havabborfiske med kunstagn. Holdt på å bli tidenes debut på en ny stang for mitt vedkommende da en slettvar brøt vannflata i morges, men vrei seg av kroken rett før landing. Surt! Ellers innmari mye fjesing og et par-tre små rødspetter. Tipper det blir flere av disse stengene i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

! Ellers innmari mye fjesing og et par-tre små rødspetter.

Hei !

Ikke meningen å skrive om alt mulig annet i "stangtråden" men et kjapt spørsmål ;)

Jeg mangler fjesing på artslista, har sett meg ut Ulaområdet som en ganske sikker plass til arten. Kan jeg spørre hvilket området/plass du fikk "innmari mye" fjesing :)? (ser du nå holder til i Larviksområdet)

Er et lite stykke å kjøre fra Hokksund, så vil gjerne ha en mest mulig bankers plass i tankene før jeg setter meg i bilen.

Hilsen

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.