Gå til innhold
Fiskersiden

Multiplikatorsnelle


Larse
 Share

Recommended Posts

Hvis prisen på delene inkl frakt er 299,50 er kan jeg garantere det ikke er 200kr i frakt. Vil anslå bare evighetskruen til ca 130kr.

Tar ofte lang tid når en bestiller fra Mikes. Mikes har bare en brøkdel av delene på lager, som oftest må han få dem i fra Pure Fishing USA, noen ganger helt i fra Sverige. Min erfaring er at delene kommer raskt når en bestiller fra Pure Fishing Norway.

Meget merkelig. bestillte noen deler for 7mnd siden som jeg har ringt å etterlyst ca 1 gang pr mnd. Når jeg endelig fikk delene til ca 30kr måtte jeg betale ca 189kr i frakt! Tok selvfølgelig en telefon å fikk forklart at deres avtale med posten var slik at man måtte betale samme sum uansett kvantum. Dette pga de få henvendelser de fikk var på store mengder, ofte 1000 stk at det lønte seg. han rådet meg til å kjøpe igjennom en sportsbutikk neste gang jeg trengte noen deler! Snodig

Men hvis Mike ikke har på lager tar det ofte lang tid, men deres kundeoppføling er bedre så de kan estimere når de får fra sin levrandør. Er varen på lager er det veldig ok å handle derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.