Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Power Aero Surf Baitrunnere til salgs


Vilhelm
 Share

Recommended Posts

Har noen Shimano Power Aero sneller på vei. Dette er den Japanske utgaven av Shimano Power Aero XT,men leveres kun med 1 spole....du finner spolestørrelser nedenfor, men jeg får i hovedsak sneller med 10000XT(nr8) spoler. Dette er en Bigpitsnelle, med baitrunnersystem i spolen.

Veiledende pris i Norge er 5000 for disse snellene.

Jeg forlanger: 2000

poweraero_01.jpg

Litt om snella her:

FEATURES: Five A-RB Bearings. S-System. XT-7 body for strength and lightness. Aero Wrap line lay. Big crank handle. Ergonomic Bio-Grip stem. Powerful, precise front drag. Gear ratio 3.5:1 C.F. Aluminium Machined Spool. Baitrunner Spool System. Floating Shaft II technology. Super Stopper II system. Super Slow Oscillation. Line capacities: *No 2 8lb(0.235mm)/200m, 12lb(0.285mm)/125m *No 3 12lb(0.235mm)/200m 16lb(0.330mm)/150m, *No 5 16lb(0.330mm)/250m 20lb(0.370mm)/200m, *No 8 30lb(0.470mm)/200m 35lb(0.520mm)/150m.

Send meg PM om du er av interesse.... regner med å ha snellene her i midten av mai, og om du skal på treffet,kan du få muligheten til å prøve den[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.