Gå til innhold
Fiskersiden

billige fluesnører


Rune
 Share

Recommended Posts

Jeg har kastet endel med både wet cell og rio mainstream og de snørene er greie nok. men ser at en får lamar fluesnøre til halve prisen av disse igjen. Er det noen som har testet?? Skal ha et nytt klasse 5 snøre flyt

Mener Wet cell koster 299,- Dette er veldig bra snøre til en billig penge. Sliter du med å betale dette, bør du spare inn på andre arenaer, billigere fluesnører en dette er penger ut vindu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter ikke å betale 299kr for et snøre nei, men det er heller ikke jeg som skal ha det. Men det fins mye bedre snører enn wet cel som er verdt å betale mer penger for, for min del bruker jeg bare snowbe xs når det gjelder flytesnører. Lamar snøret med intermediate spiss får mye skryt, men er litt mer blandede følelser for flytesnører har jeg funnet ut av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter ikke å betale 299kr for et snøre nei, men det er heller ikke jeg som skal ha det. Men det fins mye bedre snører enn wet cel som er verdt å betale mer penger for, for min del bruker jeg bare snowbe xs når det gjelder flytesnører. Lamar snøret med intermediate spiss får mye skryt, men er litt mer blandede følelser for flytesnører har jeg funnet ut av

Selfølgelig finnes det bedre snører en Wet cell, poenget mitt er at jeg tviler på at du finner no bedre til samme pris, og ivertfall ikke som er billigere. Og det var vel det spørsmålet dreide seg om også.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør at mange folk ikke kommer seg videre med fluefiske er at de plages med å kaste . åfte er det førdi at de har et dårlig billigsnøre som følger med i sette. Så legg nu heller penger i snøre en i sneller.... skal man ha billig snører bør man gå en klasse opp for de har en tedens til å være en halv klasse ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at en ikke trenger legge penger i dyr snelle, men det finnes masse gode billige snører. Det som ofte er med disse er at de må vedligeholdes litt bedre. Og det viktigste er å finne et snøre med rett profil, etter min mening et snøre med litt kortere klump slik at en slipper å gå opp en snøreklasse.

Men hovedspørsmålet mitt her var om noen hadde prøvd lamar snøret, ingenting annet.

legger inn en link

LAMAR fluesnøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte mye bra å finne i tilbudskurvene i butikkene. Fant eksempelvis SA Supra (tidligere kalt Ultra 4)i buckskin farge til 300kr sist jeg besøkte min fiskeutstyrspusher. Dette er et av de beste snørene som finnes, de hadde alle klasser fra 3 til 9, jeg endte opp med et 5'er og 6'er snøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.