Gå til innhold
Fiskersiden

På tur med MS Gotland


Triturus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siste dag av Frøyaturen ble nok en høydare.

Under seifiske på 180 meters dyp slo det på en storlange på makrellstrimmelen min. Veid til 30,4 kg på land.

Picture+124%252C+ny.jpg

Foto: Frederic Kullin.

Deretter gikk vi over på forsøk etter skjellbrosme, og Ingemar slo til med fullklaff. Ikke mange som har skjellbrosme på riktad mete!

Picture+135%252C+ny.jpg

nidarosiensis.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absurd! Gidder nesten ikke skrive noe her engang :) Gratulerer i bøtter og spann med en tur man omtrent kan fortelle barnebarna om! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt gutta! Noen liker mora, andre dattera.

Bra dere sørger for at jeg har mine ord i behold når jeg påsto i AoF forrige året at artsrikdommen i området overgår det meste. 8 mora er på grensen til sensasjonelt. Når det er sagt tilfeller brorparten av æren tross alt skipperen, som har gjort hjemmeleksa si og parkert båten på de rette plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Me må jafl ha med alt av utstyr som trengs for å lande inn ei kveit på cikka 300kg når me ska til Troms. Eg tvile egentlig på at Irvin ikkje får kveit over 300kg ^_^

Det blir Irvin som får storkveite ja.

Bjørn kommer til å feilkroke kåte sandflyndrer på Flatt Matt, flere enn ti sandflyndrer, aka "10+".

CO kommer til å feilkroke kveiter i gattet.

Mtp på i går kveld så kommer jeg til å dra en dobbel Oz hver dag.

Syke turen, Irvin! Jeg har fiska over 30 dager med Frederic, og alt jeg står igjen med er én spisskate og halvdårlige perser på piggskate, lysing og hågjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt gutta! Noen liker mora, andre dattera.

Bra dere sørger for at jeg har mine ord i behold når jeg påsto i AoF forrige året at artsrikdommen i området overgår det meste. 8 mora er på grensen til sensasjonelt. Når det er sagt tilfeller brorparten av æren tross alt skipperen, som har gjort hjemmeleksa si og parkert båten på de rette plassene.

Diversiteten er stor ja, både i vannet og på land.

5900748956_12563f313f_z.jpg

5900748026_96aa09496a_z.jpg

Fotos: Truls Christian Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suveren rapportering , det var en tur som langt overgikk mine forventninger. 6 nye arter på meg, bl.a. en norgesrekord og flere specimen.

Takk til alle som var med for hyggelig selskap. Takk også til Frederic, dyktigere skipper har jeg aldri vært med.

Skal få lagt ut litt flere bilder og kort oppsummering på min egen blogg i kveld.

(ja, for det e mainnfolk nok,,,,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.