Gå til innhold
Fiskersiden

Fluestang # 8/9....?


mortwe
 Share

Recommended Posts

Som *****... Idet jeg holdt på å lande en 5 kilos laks i ettermiddag så knakk min Guideline LPXe 13' #8/9 på TO steder. Kanskje ikke noe vits i å klage til leverandøren (?) Samma f.. så må jeg ha ny stang. Jeg er for så vidt fornøyd med LPXe'n, men kanskje mer av en kastemaskin enn en stang som er følsom å kjøre fisk med.

NOEN TIPS??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Som *****... Idet jeg holdt på å lande en 5 kilos laks i ettermiddag så knakk min Guideline LPXe 13' #8/9 på TO steder. Kanskje ikke noe vits i å klage til leverandøren (?) Samma f.. så må jeg ha ny stang. Jeg er for så vidt fornøyd med LPXe'n, men kanskje mer av en kastemaskin enn en stang som er følsom å kjøre fisk med.

NOEN TIPS??????

Vil bare informere om at Guideline har en aldeles super service når det kommer til slikt. Brakk selv min LPXe 13 foter i fjor under kasting. Kontaktet så selger og ble fortalt at det bare hvar å ta direkte kontakt med Guideline og så jeg gjorde. Fortalte om hendelsen og uten mere diskusjon ville de ha navn og addresse og hvilken del som måtte erstattes. 2 dager etter plukket jeg opp stangdelen på posten og var atter tilbake i elva igjen men 13 foteren. Slik service er bare å rose og vil berømme Guideline for nettopp dette. I tillegg har de meget bra stenger som jeg har flere av. Spesielt 13 foteren i klasse 8/9 utpreger seg med sin spenst og svært gode kasteegenskaper. Man må bare huske å bruke litt tyngre klump enn det som er anbefalt. Helst 32-33 gram.

Så er du fornøyd med din 13 foter så hadde ivertfall ikke jeg vært i tvil hva jeg ville ha gjort.

Salaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!! Jeg endte opp med det samme. Tok kontakt med Guideline og fikk kjøpe nye deler. Faktisk så knakk jeg en utmerket Guideline slukstang tidligere i år og fikk også kjøpe ny del til den. Tusen takk, Guideline, for utmerket service ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.