Gå til innhold
Fiskersiden

Håkjerring fiske i Trondheimsfjorden?


Gotland
 Share

Recommended Posts

Vurderer og sette sammen ein tur første uken i oktober med fiskestart 1 oktober og 3-6 dager fremover minimum 3 dager.

Dette er den tia vi har haft flest kontakter med håkjerring. Det finnes også mulighet og fange pen spisskate,brosme,breiflabb,kveite og den ettertraktede svartskaten.

Vi har Austrått camping på Ørlandet som base der har vi ein enkel men rimelig overnatting ca. 200,-/man og natt.

Båten tar jeg 8000,-/ dag for. Og vi fisker til vi ikke orker mer. Jeg tar maks 6 fiskende på disse turerne.

Utstyr kan lånes ombord men jeg har kun 3 sett.

Hvis du lurer på om ditt eget utstyr duger så send meg ein PM med vad du har så ska jeg gi beskjed.

Tackle kan også køpes ombord for 350;-.

Hvis du/dere er intressert ta kontakt på PM eller 90097236.

Hvis der er intresse så kommer jeg og sette ein påmeldingsfrist til 1 sep. og forskuddsbetaling for den som melder seg på.

Men til o begynne med så får vi se om vi kan samle ein gruppe og bli enig om antal fiskedager.

Det er kun denne tiden som er aktuell for meg 1-6 oktober.

Og ja SMS, du ska få ein dag gratis hvis du melder deg på. :) Vi tar vare på stamkundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja SMS, du ska få ein dag gratis hvis du melder deg på. :) Vi tar vare på stamkundene.

Er i Zürich da, så jeg får ikke sett på andre dra håkjerring igjen før tidligst neste år. Ta med Cato så han endelig får seg en svart kjerring, så kan jeg overta tronen som landets desiderte håkjerringpauseklovn.

Du glemte å skryte av muligheten for spekimenhågjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette korresponderer sannsynligvis med min høstferie og SMS sin opplysning om muligheter for speciemn hågjel, samt rykter om til tider helt greit svarthåfiske får denne kjerringblankinga til å høres attraktiv ut.

Kort sagt; jeg er med hvis det ikke kommer noen overraskelset i skoleruta.

Jeg har ikke utstyr som egner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.