Gå til innhold
Fiskersiden

Eldre Abu Ambassadeur 6500 til jerkfiske?


Recommended Posts

Hei!

Jeg har nettopp fått opp øynene for jerkfiske, og har fått en eldre Abu Ambassadeur 6500. Snella er helt ny, aldri tatt ut av esken, men den er rundt 20 år gammel. Kan den brukes til jerkfiske?

Takker for alle svar!

Endret av KristianSolli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan meddele at jeg testet snella i løpet av helga, og det fungerte utmerket. Brukte et par dager på å få inn teknikken. Ble overrasket over hvor effektivt det var å gå over til jerk bait. Hadde tidligere i uken ikke tatt stort med fisk, men i løpet av helga tok jeg seks gjedder. Ingen store, men det var uansett moro å ta det på nytt utstyr og ny teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan meddele at jeg testet snella i løpet av helga, og det fungerte utmerket. Brukte et par dager på å få inn teknikken. Ble overrasket over hvor effektivt det var å gå over til jerk bait. Hadde tidligere i uken ikke tatt stort med fisk, men i løpet av helga tok jeg seks gjedder. Ingen store, men det var uansett moro å ta det på nytt utstyr og ny teknikk.

der har du fått deg en fin snelle.. :cigar::thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.