Gå til innhold
Fiskersiden

Vision ikon zip


Vesterålen fisker
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har Vision Ikon Zip? http://komplettfritid.no/product/vision-icon-zip-stkft-wader

Har aldri hatt pustende vadere før, og har lyst å teste en med glidelås. Den skal jo være en oppgradering av vision extreme zip som jeg ser har fått gode omtaler her på forumet.

Noen som har noen formening om dette er et godt kjøp?

Endret av Vesterålen fisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har Vision Extreme Zip? http://komplettfritid.no/product/vision-icon-zip-stkft-wader

Har aldri hatt pustende vadere før, og har lyst å teste en med glidelås. Den skal jo være en oppgradering av vision extreme zip som jeg ser har fått gode omtaler her på forumet.

Noen som har noen formening om dette er et godt kjøp?

:D Jeg har den forige modellen med påsveisede støvler. Hater å drive å dra vadesko av og på. Varderne har vært ok, ingen lekkasje på 3 år føre nå. Nå lekker glidelåsen litt helt nederst. Men det er ikke mye, og det er sjeldent jeg står så dypt at det gjør noe. Mulig at litt smøring på glidelåsen ville stoppe dette. Mine har vært brukt på laksefiske, og jeg har ikke brukt de ekstremt ved å gå i de lange strekker. Bla for det sålene med filt er farlig glatte å gå med i terreng. Men fin passform, lette og behagelig. Selv om pusteevnte etc ikke er helt på høyde med Simms ene mine. Dessuten merker en at selve tykkelsen et i buksa er tynnere(føles i hvertfall slik) enn Simms. Men det er noe forskjell i pris og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Mine har vært brukt på laksefiske, og jeg har ikke brukt de ekstremt ved å gå i de lange strekker. Bla for det sålene med filt er farlig glatte å gå med i terreng. Men fin passform, lette og behagelig. Selv om pusteevnte etc ikke er helt på høyde med Simms ene mine. Dessuten merker en at selve tykkelsen et i buksa er tynnere(føles i hvertfall slik) enn Simms. Men det er noe forskjell i pris og.....

Hvordan er vaderne i størrelse? Er de veldig posete og beregnet for folk med litt pondus eller kan folk som meg som er tynn bruke dem tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.