Gå til innhold
Fiskersiden

VIKTIG INFORMASJON! 15.08


Remy
 Share

Recommended Posts

Det er en stor endring som har blitt gjort i forumet, en veldig stor en. Under arbeid med dette arbeidet skjedde en rekke uheldige hendelser som ble fatale database krasj. Det har tatt nesten en uke å få alt på bena igjen og jeg har prøvd å gjøre dette så raskt jeg kunne i samarbeid med ipb i usa og vår isp her hjemme. Det tok langt tid før vi fant ut av feilen, men når den var indentifisert skjønte vi at databasen ikke var så frisk som vi antok. Her har det blitt utført flere millioner spørringer manuelt. Jeg vil kun ha tilbakemelding om det er noen nye seksjoner eller avsnitt som har engelsk tekst, om det er noe jeg har over sett. Nå vet jeg at forumet du nå sitter og lese er nytt. Nye funksjoner og nye rutiner for å bruke det. Kom deg over det, lær det og du vil se at det er faktisk bedre. Jeg kommer ikke til å bruke min lille tid på å besvare spørsmål som dreier seg om vi kan gå tilbake igjen, eller at det og det var bedre før. JEG mener dette er det beste, raskeste og mest komplette grensesnittet vi noen gang har hatt. Det kan forekomme noen bugs, men tror det skal være få. Så lykke til, da avventer vi lenge til neste gang dette skjer!

Remy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært flinke Remy! Og i IE9 ser det ganske strøkent ut, hvertfall førsteinntrykket!

Går det an å tune blinkingen til markøren for der man skriver hurtigsvar, litt fortere. Den blinker sakte, og ved trykk av Home, End osv, så "forsvinner" den akkurat lenge nok til at det kødder med huet mitt og jeg ikke finner frem. Kanskje det er bare meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner engelsk tekst i editoren.

"font", "size", "my media" og alt som står i de små boksene som kommer opp når man older muspekeren over som f.eks: "Remove Format", "Special BBcode" osv.

"font" kan vel sies å være helt grei norsk, men de andre hadde det sett penere ut å få oversatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott nytt forum!!

Med oppfordring til å henvise til engelsk tekst, kan jeg meddele at hvis man klikker på brukernavnet sitt øverst til høyre, kommer det ned en meny der mesteparten er norsk bortsett fra "Personal Messenger" og "Content I Follow".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smart tlf kommer du rett inn på mobilversjonene. Det har det vært i noen år

00638_00840.png

Har smart tlf ja, men kommer ikke inn på mobilversjonen lenger. Tidligere har det vært oppsett nederst på sidene.

Får slette litt cookies og diverse og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting jeg savner:

- Før kunne du klikke på tråden og du kom direkte til det siste nye innlegget forrige gang du besøkte tråden. Slik at du bare kunne fortsette å lese uten å bla deg ned.

- Det er ikke alltid siste setning skrevet i chaten er nederst og at man må bla mye (dog ikke noe stort problem)

Ellers er det bra at tråder du har lest 'forsvinner' ut av nytt innholds listingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting jeg savner:

- Før kunne du klikke på tråden og du kom direkte til det siste nye innlegget forrige gang du besøkte tråden. Slik at du bare kunne fortsette å lese uten å bla deg ned.

- Det er ikke alltid siste setning skrevet i chaten er nederst og at man må bla mye (dog ikke noe stort problem)

Ellers er det bra at tråder du har lest 'forsvinner' ut av nytt innholds listingen.

Bruker du denne linken: =1"]https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=new_posts&search_filter_app[forums]=1 for at få opp nye innlegg så funker den hopp-til-siste-post greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall! Kjempefint forum. Lett,oversiktlig å uten blinkende glorete reklame.

"LIKER"

Takk for kjempe innsats!

Fuker fint på htc.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er push meldinger aktivert for smart tlf (100% garanter for iphone, alt annet kan det funker på). Last ned til iphone: http://itunes.apple....97645?l=nb&mt=8

Du vil motta push meldinger på emner du abbonerer på osv. Hold deg oppdatert til alle tider mens det skjer! Bare legg til fiskersiden.no sitt forum i appen og legg inn detaljene.

+ Aner ikke om denne appen finnes til såkalte Android og Windows tlf, det ligger utenfor mitt interesse område

Med på kjøpet fikk vi spam igjen, for første gang på kjempelenge. Hurra! Har bannet bruker boldPiods, og fjernet alle hans innlegg.

Har aktivert en knakende god tillegstjeneste som tar seg av spam. Er ett system som er til de grader bedre enn det som fantes før, med en intelligent utvelgelse av brukere og ved tvil blir de rapportert til moderator og administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva jeg gjør så får jeg ikke til mobilversjon. HTC Desire.

Funket bra før, men nå vil det bare ikke. Hvis noen andre har problemer og finner en løsning på det, tar jeg gjerne imot tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.