Gå til innhold
Fiskersiden

Indre Oslofjord 2011


Carla
 Share

Recommended Posts

Etter mange dager med dritt vær kom det endelig en kjempe dag. Jeg tok med meg jobbkollega og fluefisker Tobias ut på Snarøya for å fiske litt før jobb i dag. Humøret var på topp og etter en time med fisking så smalt det i stanga til Tobias. En flott Havabbor på 1,7 kg! Undertegnede fikk dessverre ingenting :)

IMAG0054.jpg

IMAG0056.jpg

Endret av Carla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter en blanketur forrige uke dro vi ut i dag igjen. Forholdene var perfekte og vi dro ut litt tidligere enn vanlig. Før Tobias i det hele tatt har rukket å rigge til stanga si var jeg i gang å kjøre fisk. Dro opp årets første lyr.

IMAG0063.jpg

Men det tok ikke lang tid før Tobias fikk uti stanga og på første kast sitter sjøørreten på.

51 cm fin SØ.

IMAG0064.jpg

Tobias får ytterligere en SØ like etterpå, og jeg begynner å bli rimelig sugen SØ jeg også.

IMAG0070.jpg

IMAG0069.jpg

Etter en halvtimes tid uten noe aktivitet så begynner jeg å miste troa og beveger meg sakte bortover mot Tobias for å drøfte om vi skal bytte sted. Tar et kast på veien bortover og det smeller på fisk. Min første SØ. 49 cm flott SØ. Kunne senke skuldrene da :)

IMAG0073.jpg

Ble også noen flere Lyr pluss en del makrell med grei size.

Totalt 12-13 fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss i går får å stå opp i otta i dag. 05.45 stod Tobias klar og vi kjørte ned til plassen vår. Etter en litt treg start med noen småtorsk lander Tobias en flott sjøørret på 1550 g. Like etterpå får jeg en grei lyr på 1400 g også døde det helt. Men en flott dag uansett og ikke minst deilig :thumbsup:

IMAG0095.jpg

IMAG0096.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte fisker dere har fått.Lenge siden jeg har fisket sjøørret nå i sjøen,men reiser til Elnestangen rett etter jobb(jobber nattskift) Da vil jeg være der sånn i 7 tiden.Pleier å fiske etter sjøørreten på natten i Mars April Mai før det blir lakse fiske.Blir spennende å se hva dagen gir av fangst :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.