Jump to content
Fiskersiden

Leie av båt i Akersvannet

Anatema
 Share

Recommended Posts

Guest Fisker'n fra Eik

Sist jeg var der leide jeg på Stokkesiden av vannet ( fikk nøkkel til båtene på statoil i stokke) , men noen sa at de ikke lånte ut båter der lenger... tror det er båtutleie på vear-siden..

Edited by Fisker'n fra Eik

Guest Fisker'n fra Eik

Nei.

Har hørt rundt flere steder. Er visst en bonde på østsiden av vannet men ingen har kontakt info, må ha det før jeg drar inn..

Ok.... hvis du får tak i navnet på bonden burde det vel gå greit å finne tlf nummer.. kanskje Tønsbergfisker, Triturus eller Team Predatour veit det?

http://kart.gulesider.no/m/aiPwB

Aner ikke om du kan holde av noen, men du får sikkert båt uansett. Fordel å være litt tidlig ute, ikke alle båtene som er av like god kvalitet. For å si det med sukker på...

Kan iåfårsjei være en ide å skaffe nummeret til utleier for å høre om båtene fremdeles ligger ute, men etter tilstanden på noen av dem å dømme ligger de ute hele året :P

• 2 weeks later...

det man gjør er å legge ekstra penger i fiskekortet ved bommen på Vear/Tønsbergsida og krysse av for dette. står info på tavla.. Så er det bare å velge en båt som er merket UTLEIE 1, 2, 3 osv. båt nr 6 er desidert best. ligger på brygga til høyre.. noen av de er i veldi dårlig stand.

har også privat nr til chris.(han som driver utleia) men gidder ikke legge det ut her, så hvis dere skal ha det så er det bare å sende PM elelr no.

Edited by Tønsbergfisker

det man gjør er å legge ekstra penger i fiskekortet ved bommen på Vear/Tønsbergsida og krysse av for dette. står info på tavla.. Så er det bare å velge en båt som er merket UTLEIE 1, 2, 3 osv. båt nr 6 er desidert best. ligger på brygga til høyre.. noen av de er i veldi dårlig stand.

har også privat nr til chris.(han som driver utleia) men gidder ikke legge det ut her, så hvis dere skal ha det så er det bare å sende PM elelr no.

låner denne tråden litt :P

ringte statoil stokke og de sa jeg måtte være medlem av stokke jeger og fisk..

men da kan jeg bare slenge på noen extra kroner og ta en båt med god samvittighet? :)

EDIT: Har nå snakket med grunneier og fått svar på det jeg lurte på. :)

Han sa også det var et par sportsfiskere som hadde tatt 7stk på 10-12kg i helga!!

Og at det var liv i fiske nå som det var kaldere i vannet osv..

Edited by Monsenfan96

Guest Fisker'n fra Eik

Han sa også det var et par sportsfiskere som hadde tatt 7stk på 10-12kg i helga!!

Og at det var liv i fiske nå som det var kaldere i vannet osv..

bra du fikk svar :) Sikker på at han grunneier'n ikke la på litt da? husker jeg prata med han ene der en gang, da sa han det var tatt en gjørs på 12,5 eller noe samme måned, og like etter så jeg en fisk på 10,6 innmeldt i AoF ;) men det er sikker stor fisk :)

bra du fikk svar :) Sikker på at han grunneier'n ikke la på litt da? husker jeg prata med han ene der en gang, da sa han det var tatt en gjørs på 12,5 eller noe samme måned, og like etter så jeg en fisk på 10,6 innmeldt i AoF ;) men det er sikker stor fisk :)

hehe.. tja ikke si det. var der nede for 3uker siden. og rodde ei litta runde.. fant noe ståsnører som noen polakker eller noe hadde satt opp. i det ene hang det en død gjedde på 13,2kg. i et annet var det 2 døde gjørs, 9,1 og 10,8 kg.. så er stor fisk der.. om dagen :)

hehe.. tja ikke si det. var der nede for 3uker siden. og rodde ei litta runde.. fant noe ståsnører som noen polakker eller noe hadde satt opp. i det ene hang det en død gjedde på 13,2kg. i et annet var det 2 døde gjørs, 9,1 og 10,8 kg.. så er stor fisk der.. om dagen :)

Tragisk. Holder de på sånn varer ikke storfisken lenge. Vannet er ikke så stort...

dumt ståsnørene står så lenge at fisken dør..

Guest Fisker'n fra Eik

NEI! går vel stor fisk der ja... det er vel ike lov å sette ståsnøre der? gjedde over 13 og gjørs over 10 er digre fisker....

er det sant? veide du disse fiskene?

Guest Fisker'n fra Eik

hehe.. ja de blei veid.. vekta er nok ikke 100% reel i og med at de hadde est ut å greier. men var SVÆR fisk.

har du vært der noe mere i det siste da? målte du forresten lengden på fiskene?

Guest Fisker'n fra Eik

nei har ikke vært der gitt.. har blåst så jævli de siste dagene hvor jeg har hatt tid. så da har det ikke blitt noe tur. nei hadde desverre ikke med meg noe målebånd eller noe.

ok ;) regner med at fiskene var ganske så lange....