Gå til innhold
Fiskersiden

lokkemiddel


roysen
 Share

Recommended Posts

Vet dere om noen man kan hive i vatnet for og lure ørreten nermere land?

Tja .. hva med fiskeriminister Lisbeth Berg-Hansen? Etter at du har kastet henne uti er det bare å løpe over til motsatt side av vannet der all fisken står som sild i tønne tett inntil land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Jeg må slutte meg til tipset om natta. Eller kvelden når det er mørkt på våren/høsten. Mørket er en morder for ørreten, enkelt sagt :)

Sverger du til å kun fiske på dagtid, ville jeg forsøkt å takle opp en kastedupp med en stopper på omtrent halvannen meter sene. Prøv å gjøre minst mulig inngrep på bruket, men hold kontroll på sena. Lykkes du ikke nå, hadde jeg innsett the hard facts: Prøv et annet vann ;)

Endret av TND
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du prøvd og plasket litt forsiktig i vannoverflaten? det skal vist lokke fisken til og trua at her er det aktivitet;)

Jeg har brukt denne teknikken i årevis, som regel veldig seint på natta og alltid lenge etter at jeg er for full til å fiske.... Har egentlig aldri slått meg at det skulle lokke fisk, og ikke tror jeg det gjør det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.