Gå til innhold
Fiskersiden

Specimen-treff i Hjørundfjorden


Fisk og rask
 Share

Recommended Posts

Har fantasert om skolest siden 2006 og gjort mange sporadiske forsøk. Det må være noe av det morsomste man kan få som artsjeger.

Da kan jeg like gjerne annonsere først som sist at neste år har jeg tenkt å gjøre som jeg pleier; gå i andres fotspor og forsøke å plukke arter etter å ha blitt fortalt nøyaktig hvor, når og hvordan jeg skal fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fantasert om skolest siden 2006 og gjort mange sporadiske forsøk. Det må være noe av det morsomste man kan få som artsjeger.

Da kan jeg like gjerne annonsere først som sist at neste år har jeg tenkt å gjøre som jeg pleier; gå i andres fotspor og forsøke å plukke arter etter å ha blitt fortalt nøyaktig hvor, når og hvordan jeg skal fiske.

God strategi det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Har kansje ikke det beste fiske her i landet i områdene rundt storfjorden og hjørundfjorden, men på solskinnsdager finnes det ikke bedre steder å vere enn ut på fjordene her.. kjempebra innlegg forresten selv om de er noen år tilbake :D agn brukte dere på havålen der inne ? hvor i fjorden fisket dere havål ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.